kioskerna

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Flanders » mån okt 01, 2007 12:27 pm

Måste gå under kategorin "you've got to spend money to make money". :D
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Användarvisningsbild
Flanders
Forumdemon

Inläggav newstick » mån okt 01, 2007 12:32 pm

out4speed skrev:Så du menar att man som betalande supporter inte får klaga på dålig service?
det räcker alltså inte att man betalar inträde och ev sponsrar om man håller på lakers utan man måste dessutom stå i kioskerna för att kunna få sej nått att äta och dricka hos lakers?
Med den synen på saker och ting lär vi nog varken ha publik eller sponsorer om några år..
.

Ska det komma någon och servera dig korv o dricka på din sitt/stå plats eller vad menar du?
newstick

Inläggav Räven » mån okt 01, 2007 3:59 pm

Det går väl inte göra det så mycket bättre än vad det är i den misserabla halllen. Köer som blockerar allt vid ingången, är inte roligt varken för de som vill fram eller dem som blir halvt omkullknuffade i kön.

Personligen tycker jag det är extremt synd att hamburgarna är borta, då jag inte är älskare av kokt korv, så därför äter jag hemma numera och det kan tyckas vara synd för Lakers.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » mån okt 01, 2007 4:09 pm

ja det är galet med att trycka in alla på samma ställe i pauserna,den andra kiosken på andra sidan har inte samma tryck.men hur man löser det praktiskt är en svår fråga..
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav out4speed » mån okt 01, 2007 4:15 pm

newstick skrev:
out4speed skrev:Så du menar att man som betalande supporter inte får klaga på dålig service?
det räcker alltså inte att man betalar inträde och ev sponsrar om man håller på lakers utan man måste dessutom stå i kioskerna för att kunna få sej nått att äta och dricka hos lakers?
Med den synen på saker och ting lär vi nog varken ha publik eller sponsorer om några år..
.

Ska det komma någon och servera dig korv o dricka på din sitt/stå plats eller vad menar du?

Om du läser den jag citerade så förstår säkert du också.
Och jag kräver definitivt inte att man ska bli serverad där man står, även om det vore ett bra alternativ, då skulle försäljningen definitivt öka.
Nu ökar vi !!
Användarvisningsbild
out4speed
Forumentusiast

Inläggav out4speed » mån okt 01, 2007 4:18 pm

Räven skrev:Det går väl inte göra det så mycket bättre än vad det är i den misserabla halllen. Köer som blockerar allt vid ingången, är inte roligt varken för de som vill fram eller dem som blir halvt omkullknuffade i kön.

Personligen tycker jag det är extremt synd att hamburgarna är borta, då jag inte är älskare av kokt korv, så därför äter jag hemma numera och det kan tyckas vara synd för Lakers.

Är ju som jag skrev rätt så lätt löst med att ha en eller 2 utgångar till öppna , sen att suvenirboden också ligger precis där är väl heller inget genidrag , men efter ombyggnade så förstår ju tillochmed Åsa Nisse att det varken ha vart hockeykunnigt folk eller riktiga arkitekter iblandade i den ombyggnaden som skedde, nån politikers kompis blev nog rätt så rik där.
Nu ökar vi !!
Användarvisningsbild
out4speed
Forumentusiast

Inläggav serra » mån okt 01, 2007 4:19 pm

Varför inte skicka ut en korvgubbe, men en korvlåda på magen?
Skulle nog sälja som fan...
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav norje » mån okt 01, 2007 4:24 pm

Måste säga att jag oxå saknar grillarna på utsidan :(
Användarvisningsbild
norje
Forumproffs

Inläggav out4speed » mån okt 01, 2007 4:44 pm

norje skrev:Måste säga att jag oxå saknar grillarna på utsidan :(

Instämmer , mer hamburgare åt folket, eller rättare sagt åt lakejerna :-)
Nu ökar vi !!
Användarvisningsbild
out4speed
Forumentusiast

Inläggav Kjellsson » mån okt 01, 2007 8:55 pm

serra skrev:Varför inte skicka ut en korvgubbe, men en korvlåda på magen?
Skulle nog sälja som fan...

Kan inte du ta på dig det, du har ju gedigen erfarenhet från den branshen... :lol: :lol: :lol:

norje skrev:Måste säga att jag oxå saknar grillarna på utsidan :(

Enligt vad Dennis sa på medlemsmötet så skulle grillarna snart vara tillbaka. Så ha tålamod vänner.
Användarvisningsbild
Kjellsson
Forumproffs

Inläggav Finkan » mån okt 01, 2007 10:05 pm

Räven skrev:Det går väl inte göra det så mycket bättre än vad det är i den misserabla halllen. Köer som blockerar allt vid ingången, är inte roligt varken för de som vill fram eller dem som blir halvt omkullknuffade i kön.

Det är för att hamburgertjejen har åkt till nån jävla ö i oceanien! DAMN YOU HAMBURGERTJEJ
Finkan
Forumamatör

Föregående

Återgå till Off-Topic