THORESEN!!!!!!!!!!!

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

THORESEN!!!!!!!!!!!

Inläggav Lakersfan_03 » lör okt 13, 2007 6:58 pm

Vilket potenital det finns i killen han har så mycket hockey i sig att jag inte förstått att han inte nätat än. Jag lovar att när thoresen gör några mål kommer han att explodera. han kämpar 100% i varje närkamp och viker inte ner sig , står upp för en spelare om det behövs.
Jag lovar att snart kommer det lossna för honom och då ordentligt.
THORESEN THORESEN THORESEN THORESEN THORESEN
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav A-sta » lör okt 13, 2007 7:32 pm

Kul att läsa alla väl underbyggda inlägg :oops:
Thoresen har gjort 4 mål och 2 ass.
Användarvisningsbild
A-sta
Forumdemon

Re: THORESEN!!!!!!!!!!!

Inläggav Komodoödlan » lör okt 13, 2007 7:42 pm

Lakersfan_03 skrev:Vilket potenital det finns i killen han har så mycket hockey i sig att jag inte förstått att han inte nätat än. Jag lovar att när thoresen gör några mål kommer han att explodera. han kämpar 100% i varje närkamp och viker inte ner sig , står upp för en spelare om det behövs.
Jag lovar att snart kommer det lossna för honom och då ordentligt.
THORESEN THORESEN THORESEN THORESEN THORESEN
Stämmer!..Det är väl Thoresen vi väntar på ska explodera snart.

Magnusson har redan infriat förväntningarna.

Marsh, Ström börjar nu båda sakterliga producera som vi vill.

Får vi igång alla fyra samtidigt så lär det bli en rolig vinter!
Komodoödlan

Inläggav Lakersfan_03 » lör okt 13, 2007 10:44 pm

A-sta skrev:Kul att läsa alla väl underbyggda inlägg :oops:
Thoresen har gjort 4 mål och 2 ass.

det är ingenting för honom , han kommer bli en johan andersson. med andra ord ösa in mål
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Varanen » tor mar 10, 2011 1:46 am

Den enda VLH-spelare jag blivit tvärförbannad på under en match. Anledningen var att han, enligt min bedömning, gjorde ett medvetet dåligt byte i en match (antagligen någon form av protest). Min minnebild säger mig att det var IKO borta den 23 november 2007, men någon har sagt att det istället var Nybro borta den 7 december samma år. Det stärks av att Thoresens sista match var just mot Nybban och att han lämnade laget direkt efter den.

Att inte göra sitt bästa är en sak, det han nu gjort sig skyldig till saknar all sans. Jag lyfter illdådet som ett argument FÖR tufft fysiskt spel med KROPP och MOT fegt användande av KLUBBA. Jag känner att svensk hockey står och väger mellan vad som är vad. Är Hjalmarssons tackling av en leksing det värsta som har hänt? Är buttendings och kastreringar med klubbspetsen mer publikvänligt (barnvänligt)? Jag tror det är viktigt att vi återgår till någon form av hederskodex inom hockeyn, annars kan det här sluta var som helst.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Inläggav PutteA » tor mar 10, 2011 2:08 am

Fy faaan. Det där är jävla i stil med Todd Bertuzzis överfall på Steve Moore.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Svartvadet » tor mar 10, 2011 2:10 am

Jag håller med, helt klart.

En funderingen som jag har haft länge, i stort sätt sedan jag utbildade mig till domare, är att det krävs egentligen bara en enkel ändring:

Domaren får själv utge 20 minutare.

Exempel:

Johan Andersson blir tacklad i ryggen, och blir liggande. Markusson tar fajten med Jonasén (t.ex) och efter så har domarna valet att: Jonasén får 2+5+20 och Markusson får 5 minuter.

Två minuter PP, han som gjorde det fula (Jonasén) får matchstraff och Markussons fight kvittas bort mot Jonaséns femma.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Återgå till Hockey