Om det finns en firma måste den ha F-skattesedel! Man får kanske passa sig för Ultrazviolett strålning om man står för nära. Det är ju inte VI mot dom utan VI med oss. kanske dags att släppa detta nu så länge de sköter sig?
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Det är väl som dom flesta medlemskort, ett bevis på att man är medlem.
Som Serra skrev, på våra resor måste du vissa upp medlemskortet för att åka för medlemspris, när du ska utnyttja våra medlemsförmåner (Avis biluthyrning & Jennys fotvård)
GT står för Global Tifo och kan inte länka för man måste va reggad. Men om man e intresserad så reggar man sig och läser under ishockey. Tycker bara att det är festligt att den här falangen V.I försöker vara någon form av hardcore grupp och tydligen så får man stå upp för sin i lakej mått mätt " kaxiga framtoning ".
Ser fram emot att träffa denna ultras gruppering den 5e...
Detta är som jag sagt tidigare inget som framkommit till oss, och därför inget som hör hemma här på LL:s forum. Och några försök till uppviglingar här på forumet inför den 5:e tolererar vi inte heller Troy. Jag förutsätter att det är en hockeyfest du ska på den 5:e och inget annat!!
Så är det med det, som det är, me det som är, så är det
Jag tror inte Troy har den blekaste aning om vad Ultras står för. Skaffa dig lite info om vad det innebär innan du kommer hit och försöker klanka ner en grupp. Bara för ni inte har något i Ljungby. Jag känner en viss avundsjuka
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Hardcore grupp.. Om vi nu är så fjolliga, senast i växjö så stog vi utanför eran bur och väntade, ni kom ut efter en stunds stökande, men gick TILLBAKA in SJÄLVMANT!
Så sluta kom och snacka massa skit.
Som andra säger. Detta har inget med LL att göra, så varför skriva om det här, varör skriva om det öht.