Lakers00 skrev:Så du menar att RBK spred icing puckar om sig förra årtet!
och där kom "ödlans" tvillingbror fram
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers00 skrev:Så du menar att RBK spred icing puckar om sig förra årtet!
Komodoödlan skrev:Har du slut på bortförklaringar eller har du fler?
Lakers00 skrev:Ja ni skulle ju till ES så det måste ni göra. Jag räknar med att Solna ligger 1 eller 2 efter KS spelats klart.
Alla lagen utom RBK slog icing puckar i KS
Vackraste klubbmärket skrev:Lakers00 skrev:Ja ni skulle ju till ES så det måste ni göra. Jag räknar med att Solna ligger 1 eller 2 efter KS spelats klart.
Alla lag som satsar i allsvenskan har uttalat mål om att försöka nå ES via KS....förrutom farmarlag och småklubbar utan vidare publikpotential...typ Bofors (farmarlag åt FBK) och Huddinge (fd farmarlag åt Djurgården som dessutom saknar publikunderlag för att etablera sig i ES).
Har du otur när du tänker eller skämtar du konstant med folk sedan din mors förlossning?
Vackraste klubbmärket skrev:Lakers00 skrev:Ja ni skulle ju till ES så det måste ni göra. Jag räknar med att Solna ligger 1 eller 2 efter KS spelats klart.
Alla lag som satsar i allsvenskan har uttalat mål om att försöka nå ES via KS....förrutom farmarlag och småklubbar utan vidare publikpotential...typ Bofors (farmarlag åt FBK) och Huddinge (fd farmarlag åt Djurgården som dessutom saknar publikunderlag för att etablera sig i ES).
Har du otur när du tänker eller skämtar du konstant med folk sedan din mors förlossning?
Vackraste klubbmärket skrev:Lakers00 skrev:Så du menar att RBK spred icing puckar om sig förra årtet!
Primeau skrev:Rätta mej om jag har fel....men visst har du lite svårt att ta en förlust?
Mygel skrev:Vackraste klubbmärket skrev:Lakers00 skrev:Så du menar att RBK spred icing puckar om sig förra årtet!
Men du svarade inte på frågan. Så Rögle misslyckades i KS eftersom de spred icingpuckar under grundserien?
Intressant att du nämner publik underlag och AIK i samma mening...
Vackraste klubbmärket skrev:Känns meningslöst att besvara frågan med tanke på att selektiv censur råder på ert forum.
Vackraste klubbmärket skrev:(Jag har läst dina repliker i det här forumet samt i diverse andra och kommit fram till att du har lite svårt att uppfatta vad folk vill ha sagt eller så måste man vara ytterst pedagogisk vilket är ganska tidskrävande. Antar att det är en trolig orsakt till att en del folk avstår ifrån att kommentera dina repliker).
buck skrev:Vackraste klubbmärket skrev:Känns meningslöst att besvara frågan med tanke på att selektiv censur råder på ert forum.
vi testade det här med allmän censur ett tag, men forumet blev lite tunt o tråkigt utan inlägg...
därav selektiv sådan.
Och vilken utveckling!! Lite förvånad är jag att han ändå binder sig för 3 år till i Leksand. Jag menar, ES är väl ändå dit man vill. Men Jens kanske "kallt" räknar med att Leksand tar sig till ES i år?Lakers00 skrev:Vilken lirare det är....synd han inte spelar för oss .
Kommer ihåg när han spelade för Mörrum.....han gjorde 1-2 poäng per match.
Primeau skrev:Hedman hos Lenny? Haha, varför är jag inte ett dugg förvånad? The Predator tror jag vet EXAKT vad som syftas på här
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 1 gäst