Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Komodoödlan skrev:Yes, kan vi greja Almtuna också har Lakers gjort sin plikt, sen struntar jag nästan hur det går mot Björklöven, Rögle och Malmö. Mot de tre nämnda lagen är det mer bonuspoäng det handlar om.Dave skrev:Viktigt att ta 3 poäng ikväll.. Sen väntar Björklöven, Rögle och Malmö på raken
Vänta här!..Vad som är beräknat i kalkylerna vilka matcher som vi har målsättning att vinna, det har jag ingen aning om. Målsättningen är väl att vinna varje match, det borde ligga med i "kalkylerna" i så fall. Finns det såna kalkyler?? Vi har väl inte haft helt lätt mot vara sig Malmö eller Rögle genom åren, eller? De är normalt sätt svårslagna. Hemmaplan är alltid hemmaplan, men mycket ska gå rätt om vi ska besegra dessa lag. Vi är inne i ett bra vinnarstim, vi har vunnit i princip de matcher vi ska vinna. Det är möjligt att vi vinner samtliga matcher mot Malmö, Rögle och Björklöven, men jag personligen kalkylerar att vi inte gör det. Jag kan låta pessimistisk, men jag är ödmjuk inför dessa lite "svårare" drabbningar. Lakers har gjort det tillräckligt bra redan.Niles skrev:Komodoödlan skrev:Yes, kan vi greja Almtuna också har Lakers gjort sin plikt, sen struntar jag nästan hur det går mot Björklöven, Rögle och Malmö. Mot de tre nämnda lagen är det mer bonuspoäng det handlar om.Dave skrev:Viktigt att ta 3 poäng ikväll.. Sen väntar Björklöven, Rögle och Malmö på raken
Vänta nu ett slag, bonuspoäng mot Rögle? Vet inte vad du kommer från men poäng mot grönmögelostarna hemma är inga bonuspoäng utan ligger med i kalkylerna. Begrips!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 6 gäster