Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
buck skrev:Danskarna gillar ju inte skåne.
När de fick ge upp denna leråker så passade de ju på att mörda, bränna, våldta mm så gott de kunde.
Dåliga förlorare måhända?
Mygel skrev:Fredrik R skrev:Skåne tillhör Danmark, inte Sverige.
Helt rätt! Ni lär er.
Ännu en som stavar Kevin Marsh fel?Vackraste klubbmärket skrev:ni kan ju prova med att köra 18 st icingpuckar i röven på rögle varje period så kanske ni får utdelning via något lycka-till-skott från sarghörnen eller grötar in någon puck på dubbelretur... fast mest troligt blir det väl att kanske en tilltänkt icingpuck rentav råkar toucha någon av deras spelare på väg ned och friställer Marsch
Vackraste klubbmärket skrev:ni kan ju prova med att köra 18 st icingpuckar i röven på rögle varje period så kanske ni får utdelning via något lycka-till-skott från sarghörnen eller grötar in någon puck på dubbelretur... fast mest troligt blir det väl att kanske en tilltänkt icingpuck rentav råkar toucha någon av deras spelare på väg ned och friställer Marsch
Niles skrev:...spelande lag precis som Lakers så det lär bli drag i luckan.
Komodoödlan skrev:Ännu en som stavar Kevin Marsh fel?Vackraste klubbmärket skrev:ni kan ju prova med att köra 18 st icingpuckar i röven på rögle varje period så kanske ni får utdelning via något lycka-till-skott från sarghörnen eller grötar in någon puck på dubbelretur... fast mest troligt blir det väl att kanske en tilltänkt icingpuck rentav råkar toucha någon av deras spelare på väg ned och friställer Marsch
Vackraste klubbmärket skrev:...han som ansvarar för den Växjö-sidan är skyldig till att jag srev fel. Era egna moderatorer där verkar kunna stava hans namn lika korrekt som jag....måste bero på intresset.
Vackraste klubbmärket skrev:
Hur många SM-guld har Lakers (obs; ej NBA-mästerskap)?
Varanen skrev:Är han verkligen det? Är han skyldig? Vems moderatorer är det? Kollektiva åsikter och skuldbeläggning. Varje skribent ansvarar väl själv för det han eller hon skriver. Fakta är att du srev fel och det är inget att bli hysterisk över.
Vackraste klubbmärket skrev:
Förresten; om ert fotbollslag tagit fyra SM-guld och det inte hjälper er idag så undrar jag av vilken anledning du då tar upp ämnet? Vad har SM-guld i hockey med SM-guld i fotboll att göra?
alfax skrev:Vackraste klubbmärket skrev:
Förresten; om ert fotbollslag tagit fyra SM-guld och det inte hjälper er idag så undrar jag av vilken anledning du då tar upp ämnet? Vad har SM-guld i hockey med SM-guld i fotboll att göra?
Att det är DÅTID inte NUTID vi snackar om.
Vackraste klubbmärket skrev:Niles skrev:...spelande lag precis som Lakers så det lär bli drag i luckan.
alfax skrev:Stämmer så bra ,så glädjs Du över dina SM-guld tagit i en svunnen tid.
Gretzky skrev:Vackraste klubbmärket skrev:Niles skrev:...spelande lag precis som Lakers så det lär bli drag i luckan.
Hur ett lag spelar IDAG beror väl inte så där tokigt mycket på hur många SM-bucklor föreningen har samlat ihop historiskt, så länge inte dessa bucklor insamlats de senaste åren.
alfax skrev:Jag lovar jag ska räkna vem som gör flest icingar när aik kommer hit!
Gamla som nya meriter är ganska oväsentligt för mig. Kom ihåg att varje avslutad säsong är historia. Varje ny säsong är en prövning, med både diverse spelarförluster och nyförvärv eller kanske också med en ny tränare. Kan man behålla den vinnande stommen i laget så finns det ju goda utsikter om att göra om bedriften. Men en ny säsong kan kantas av skador, nyförvärv som inte presterar och skickas hem mm. Man vinner aldrig SM-guld på gamla meriter!Gretzky skrev:Vackraste klubbmärket skrev:Niles skrev:...spelande lag precis som Lakers så det lär bli drag i luckan.
Hur ett lag spelar IDAG beror väl inte så där tokigt mycket på hur många SM-bucklor föreningen har samlat ihop historiskt, så länge inte dessa bucklor insamlats de senaste åren.
Gretzky skrev:Hur vi spelar idag beror i allra största utsträckning på dom spelare och tränare som finns med i truppen, och inte så mycket på hur många bucklor som står i ett skåp i foajén.
Eller du kanske ville ha svaret:
"JA, anledningen till att vi var tillbakapressade och slog många icingpuckar uppe på Hovet för några veckor sen är att vi inte har vunnit något SM-guld NÅGONSIN"?
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 7 gäster