Niles delar med Sig av sina insikter om Talangutveckling, dessvärre har Niles svårt och läsa samt förstå det Han läser uppenbarligen, VEM har påstått att Yngwe/Basse är Elitseriespelare?
Niles som vet HUR talanger mognar fram kan ju förklara att ElitserieLag/Allsvenska-Lag och Lag i Div.1 kan mönstra egna unga spelare från 16 ärs ålder?
Sen kan man ju undra hur somliga kan försvara det rimliga i att ideelt arbetande människor ska lägga sin fritid på att skramla ihop slantar Till Medelmåttor utifrån, personligen känns det bättre att då ge ett par egna en RIMLIG chans att göra bort sig, så rysligt hög nivå befinner sig nämligen inte Lakers spel sig på ÄNNU.
Öster är ett bra exempel på hur det kan gå när ingen ifrågasätter det orimliga i många beslut, Hoppas Lakers genom kloka beslut slipper genomlida Östers Highway To Hell.
Hur många slarviga poängtapp tål Vi Lakersfans? Innan allt fler Motorsågar startas upp? Jag sågar inte rubbet, jag är nara bekymrad över vissa saker.
Utan poäng och hyfsat spel så får nog budgeten sänkas vad gäller publik, sådant där brukar lösa sig av sig själv oavsett vad Niles och Beckis tycker.
Jag tycker bara att det är kul att följa Unga Lakerslirare som kanske kan komma tillbaka en dag, trots att De tydligen dissa av De flesta Lakersfans som troligen inte ens sett Dem spela mer en eller annan gång.
Mvh och hopp om 3 poäng mot Nybro önskar "NeddoFjanten"