av dolitle » tis nov 06, 2007 2:01 pm
Alla får tycka vad man vill.
Tycker du att det kastas pajer Cilla?
Tror nog att du kan förstå att man blir väldigt trött på att får höra från folk som inte själva hjälper till "vad tysta ni var i klacken idag", som om jag inte visste det själv. Vad ska jag svara på det?
Det är som att övrig publik har rätt att begära att klacken alltid ska leverera på topp hur än spelet är.
Det är ju trots allt vanligt folk som står där. Endel står där för att dom vill bidra med sång och vissa står där bara för att ta del av sången/stämningen.
Dom som står där har betalat för att stå där, inte som spelarna som får betalt för att spela. Det är stor skillnad.
Jag skulle vilja att fler struntar i ställningen och ger järnet vad det än står i matchen, men så är det inte nu.
Jag tycker att sittplats har blivit sämre på senare år att med att hjälpa till. Varför är det så?
Egentligen är väl inte dom som sitter annorlunda än oss som står, varför kan inte sittplats hjälpa till mer?
En uppmaning till sittplats, hjälp oss att sjunga mer. Inte bara på fredagar med en öl under västen och när VLH spelar bra.
Senast redigerad av
dolitle tis nov 06, 2007 2:22 pm, redigerad totalt 1 gång.
Klubb Poseidon is the shit