Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
erok skrev:Jag säljer gärna.Några som är villiga att hänga med ner på stan ett par dagar innan matchen?
Är detta en engångsgrej för just lakejerna eller är det så att det alltid behöver folk.Hjälper ju till vissa matchdagar redan.
Fast frågan är om Lakers inte behöver köpare istället för säljare
Komodoödlan skrev: Det kan hända mycket som gör att man får förhinder så man inte kan se Lakersmatchen och lotterna blir värdelösa. Men jag tror väl inte att du menar det här..utan försäljing utanför eller inne i ishallen?
Ge mig fri entré så kan jag fundera på det. Som vuxen är jag inte så lättpåverkat av det här. Ungdomar är nog mer lättare att få sådant här gjort, men alla är vi olika.
Komodoödlan skrev:Att sälja på stan några dagar före eller under samma matchdag tror jag är förkastligt. Det kan hända mycket som gör att man får förhinder så man inte kan se Lakersmatchen och lotterna blir värdelösa. Men jag tror väl inte att du menar det här..utan försäljing utanför eller inne i ishallen?
Komodoödlan skrev:Ge mig fri entré så kan jag fundera på det. Som vuxen är jag inte så lättpåverkat av det här. Ungdomar är nog mer lättare att få sådant här gjort, men alla är vi olika.
Komodoödlan skrev:Tror du att jag gör det gratis??? Att skriva matchreferat, det fick man minsann gratis entré för!
Klart jag kan ta betalt, men jag tror inte att jag skulle få igenom det här. Du, jag skriver så många "konstiga" inlägg jag vill.Niles skrev:Komodoödlan skrev:Tror du att jag gör det gratis??? Att skriva matchreferat, det fick man minsann gratis entré för!
Du behöver inte hjälpa till. Tar du betalt för alla timmar du sitter och skriver konstiga inlägg på forumet också?
Du får lägga ner avsevärt mer energi åt att skriva ett referat, att både se matchen och observera vad som hela tiden händer, att ha förmåga att se hur matchen gestaltar sig, ändrar karaktär och ha koll på utvisningar, målskyttar, assists. Det tycker jag är skillnad än att bara "se" lite som vanligt flummigt på matchen.erok skrev:Ge dig nu Ödlan.Blir fan mörkrädd över ditt utalande.att skriva matchreferat ja då måste du ju hänga med lite i matchen för att kunna skriva ner det du ser.men en halvtimma på stan eller en timma före match å kränga lite lotter.Nä det behöver du inte ha betalt för.Inte ens en fribiljett
Som jag har sagt tidigare så tror jag inte det är rätt metod att "jaga" och avbryta folk med att köpa lotter när de är på väg in i ishallen. Jag tror de vill vänta med sådant när de själva vill. Då krävs det en disk inne i ishallen, men nu verkar det vara brist på plats.alfax skrev:Jag säljer nu ett häfte på 50 lotter till varje match ,några mer som har möjligheter att göra det?
Vore vi 10 st. som gjorde detta hade vi en startpott på 5.000 kr.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 3 gäster