Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers00 skrev:Hur går det med eran uppfräschning av Rögledoomen då
Läste det någonstans att det funderades på det.
friberg skrev:hm visst behöver vi en ny hall för den som finns är katastrof , men ja tror faan inte nån annans klubbs suppotrar bryr sig ett skit om hallen eller det runt omkring de vill ju bara se oss åka ut eller försvinna från HA men ja bryr mig inte om deras åsikter eller va de tycker ,de får ha sina gnetiga åsikter om oss bara så länge vi kan å kommer att reta gallfeber på dem även om nu arenastaden kommer att byggas.
Herr Oberst skrev:Lakers00 skrev:Hur går det med eran uppfräschning av Rögledoomen då
Läste det någonstans att det funderades på det.
Jotack, det går nog bra. Planerna för "Rögle Arena", som hallen så fint kommer heta (jämför med "Löfbergs Lila Arena", Läkerol Arena", "Cloetta Center", "Swedbank Arena" "Coop Arena" mfl) fortskrider. Senaste nyheterna är att Rögle Arena ska vara klar till säsongsstarten 2009.
Läs mer här.
http://hd.se/angelholm/2007/09/14/saa-b ... gle-arena/
Herr Oberst skrev:Jotack, det går nog bra. Planerna för "Rögle Arena", som hallen så fint kommer heta (jämför med "Löfbergs Lila Arena", Läkerol Arena", "Cloetta Center", "Swedbank Arena" "Coop Arena" mfl) fortskrider. Senaste nyheterna är att Rögle Arena ska vara klar till säsongsstarten 2009.
Läs mer här.
http://hd.se/angelholm/2007/09/14/saa-b ... gle-arena/
Lalin skrev:Herr överste! Så den får inte heta Mögle arena? Tänk lite och inse att Ängelholm är inte gjort av pengar
Lakers00 skrev:Tycker det är gott att vissa klubbar satsar på nya arenor (ishallar). Vi måste försöka närma oss ES i plånboken, och när vi inte får den hjälpen av ishockeyförbundet så får vi lösa det själva.
En ny hall ger mer intäkter så enkelt är det kolla bara på Modo dom ökade väl omsättningen med 10 tals miljoner minst.
Herr Oberst skrev:Tänkte bumpa denna tråden nu då hemsidan för "Lindab Arena" nu är uppe.
Modeller och annat smått och gott för dem som är intresserade.
http://www.roglebk.nu/lindabarena/
Anders83 skrev:"- Vi tror att den nya arenan blir Sveriges bästa, säger Svante Paulsson, styrelsemedlem i Rögle och vd i Arenabolaget "
om man får säga det själv så...
A-sta skrev:Jo, om den låg i Växjö
Herr Oberst skrev:Har ingen större lust att engagera mig i er arenastad. Faktum är att jag gärna ser er stanna kvar i ert råtthål många år till.
Gnäller över er "dome" de få gånger jag är där på besök gör jag däremot gärna.
Herr Oberst skrev:Anders83 skrev:"- Vi tror att den nya arenan blir Sveriges bästa, säger Svante Paulsson, styrelsemedlem i Rögle och vd i Arenabolaget "
om man får säga det själv så...
Skulle den inte kunna bli det?
Herr Oberst skrev:A-sta skrev:Jo, om den låg i Växjö
Ni får er snart...Om något år...Kanske '
Hur går snacket nu? Är det något konkret?
Anders83 skrev:har svårt att tänka mig att den ska kunna matcha Malmös nya arena bara
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 16 gäster