Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Primeau skrev:Hoppsan, där fick man en anledning till att hålla på ett av dom där lagen
Pebben skrev:Ja att du inte passar på att åka till Templet o följa Lindhagen live o sen heja på ditt "nya lag" så tjänar även Troja lite på det hela genom inträdespengen..
LasseMaja skrev:Nä jag är fortsatt skeptisk Varanen. Jag har sällan sett att en spelare tillför en massa i sin första match för en ny klubb där han knappt känner en käft.
Niles skrev:Stackars Lindhagen, lira i det skitlaget. Jävla hattande med spelare nu. Vi har 12 forwards nu, låt dom koncentrera sig på VLH!!
Lalin skrev:Komodo! Har inte sett Saviano Det får man väl inte säga här . Men det här året har jag kommit igång, och sett en del matcher
Primeau skrev:Lalin skrev:Komodo! Har inte sett Saviano Det får man väl inte säga här . Men det här året har jag kommit igång, och sett en del matcher
För att vara en person som aldrig sett Saviano i Lakers verkar du ha väldigt klara uppfattningar om Taif.
Piggelin skrev:Enligt TAIF:s hemsida skall Erik Lindhagen spela för TAIF i morgondagens match mot TROJA!!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster