Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Komodoödlan skrev:Hade Evert varit alert hade han kanske kunnat hamna i Lakers.
GS skrev:Jo det kan man ju drömma om.
Alla spelare vill faktiskt inte till Lakers hur alert än Evert är. Högart har spelat innan i Rögle och vill väl ge tillbaka lite nu på ålderns höst.
Men naturligtvis ett jättegrattis till Rögle för en riktigt rutinerad och bra byggkloss i nästa års lagbygge.
Nixon skrev:vart håller evertsson hus när det dyker upp tillfällen som detta med Gynge. kanske står han i båset och analyserar................
H. Nygren skrev:..nu har jag suttit här i tio dagar och funderat, men jag fattar fortfarande inte varför inte Troja spelar i en högre serie om de har producerat så många duktiga spelare...
Villl de här duktiga spelarna inte representera Troja eller vad handlar det om??? Enligt er så borde ju Troja ha spelat i Elitserien, minst!
Jag säger...Lycka till Troja!
"Är du verkligen så dum som det verkar??? Shocked Troja är det klart bästa laget i länet på att få fram egna bra spelare!!! Sen fattar väl vem som helst att för att ta sig till Allsvenskan måste det till lite spetskompetens utifrån, Troja har den spetsen och har bra chans att gå upp iår."
H. Nygren skrev:Slavik:
bojkottar alla de duktiga egna produkterna Troja bara för att de spelar i div. 1 eller???
Om så är fallet så lär ju Troja ha ett lag av ES kvalitet om/när man går upp i allsvenskan...
Mystiken ökar...och jag har forarande inte fått svar...
Slavik skrev:H. Nygren skrev:Slavik:
bojkottar alla de duktiga egna produkterna Troja bara för att de spelar i div. 1 eller???
Om så är fallet så lär ju Troja ha ett lag av ES kvalitet om/när man går upp i allsvenskan...
Vi har 13 DUKTIGA egna produkter som är med och gör Troja till div 1 i särklass bästa lag.
Erik Andersson, Johan Andersson och Mattias Weinhandl är för bra för att spela i allsvenskan och div 1, därför spelar dom där dom gör. Nåt konstigt med det?
H. Nygren skrev:Slavik:
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster