Lakers surprise

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakers surprise

Inläggav Lakersfan_03 » tor jan 17, 2008 2:45 am

Ska man lite på Daniel Svensson på smp så får vi en positiv nyhet idag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Re: Lakers surprise

Inläggav Stoffe » tor jan 17, 2008 7:34 am

I mitt tycke en härlig nyhet! Nästa säsong kommer antagligen Sjöberg och Lindberg vara med också! Då har vi 4 "egna" spelare med :hbang:
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon

Inläggav Roggan » tor jan 17, 2008 10:13 am

Nyheten var att Emil R-T i princip är klar för två år till. Tror han blir kanon på sikt.
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Inläggav Niles » tor jan 17, 2008 11:28 am

Goda nyheter. Tror Emil kommer att ta en fast plats i laget nästa år.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum

Inläggav PP » mån jan 21, 2008 4:29 pm

Ja, tydligen tycker man att ERT är mannen att satsa på för att ta sig upp till ES......
Heja Lakers!!
PP
Forumamatör

Inläggav Dragkampslakej » mån jan 21, 2008 7:49 pm

Glöm ES på ett par 5 år. Mycket bra att Emil vill stanna.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav Räven » tis jan 22, 2008 12:03 am

Det är inte realistiskt att tro på ES-spel över lång tid framöver. Känns just nu som om det vore bäst att tänka och hoppas på att vi kan vara ett AS-lag, detta sett på den allt sämre ekonomin, som måste märkas framöver.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Komodoödlan » tis jan 22, 2008 1:35 am

ES ligger långt borta så länge Lakers förfogar över backar som står och sover framför vårt eget mål titt som tätt..och som inte kan inge motståndarforwards respekt!

Vi behöver backar som t.ex. Ahnelöv (Huddinge), Leetma (VIK), Lindahl (Björklöven), Ejdepalm, (Luleå), om det ska bli nåt ES för Lakers. Har även funderat på om inte Hjalmarsson skulle skola om sig till back. Vi behöver den karaktären i försvarszon, en spelare som krigar, ger och tar stryk. Dagens backar i Lakers beter sig som kärringar! Det står jag för!
Dessutom behöver vi en härförare i laget, och det ser jag inte att vi har någon typisk sådan. Romö i all ära, men är han rätt man att leda det här laget till ES?
Komodoödlan

Inläggav Omsprungen » tis jan 22, 2008 3:19 pm

Komodoödlan skrev:ES ligger långt borta så länge Lakers förfogar över backar som står och sover framför vårt eget mål titt som tätt..och som inte kan inge motståndarforwards respekt!

Vi behöver backar som t.ex. Ahnelöv (Huddinge), Leetma (VIK), Lindahl (Björklöven), Ejdepalm, (Luleå), om det ska bli nåt ES för Lakers. Har även funderat på om inte Hjalmarsson skulle skola om sig till back. Vi behöver den karaktären i försvarszon, en spelare som krigar, ger och tar stryk. Dagens backar i Lakers beter sig som kärringar! Det står jag för!
Dessutom behöver vi en härförare i laget, och det ser jag inte att vi har någon typisk sådan. Romö i all ära, men är han rätt man att leda det här laget till ES?

Jag tror inte krissituationen tillåter att det spekuleras i nya backar och diverse härförare.
Omsprungen
Forumamatör

Inläggav £ak3rs » tis jan 22, 2008 4:10 pm

Komodoödlan skrev:Har även funderat på om inte Hjalmarsson skulle skola om sig till back.

Då skulle man iof få sig ett gott skratt :lol:
Användarvisningsbild
£ak3rs
Forumamatör

Återgå till Off-Topic