Funderingar om Försnack om Lakers silly season inför 08/09

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Funderingar om Försnack om Lakers silly season inför 08/09

Inläggav Primeau » lör jan 26, 2008 3:05 pm

Innefattar Försnack om Lakers silly season inför 08/09 hela laget och t ex. Försnack om Lakers silly season (backar) inför 08/09 endast backar? Om jag har kommit på namnet på en intressant back som jag skulle vilja försnacka lite om, ska han läggas i tråden Försnack om Lakers silly season inför 08/09 eller i tråden Försnack om Lakers silly season (backar) inför 08/09?
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav serra » lör jan 26, 2008 3:08 pm

hahah..
Du kan ju fråga Komoödlan :)
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav norje » lör jan 26, 2008 3:09 pm

:lol:

Om det är en specifik back du vill prata om får du nog öppna en ny tråd :wink:
Senast redigerad av norje lör jan 26, 2008 3:11 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
norje
Forumproffs

Inläggav Beckis » lör jan 26, 2008 3:10 pm

hmmmm, den var djup.... :wink:
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Användarvisningsbild
Beckis
Forumproffs

Re: Funderingar om Försnack om Lakers silly season inför 08/

Inläggav Komodoödlan » lör jan 26, 2008 7:54 pm

Primeau skrev:Innefattar Försnack om Lakers silly season inför 08/09 hela laget och t ex. Försnack om Lakers silly season (backar) inför 08/09 endast backar? Om jag har kommit på namnet på en intressant back som jag skulle vilja försnacka lite om, ska han läggas i tråden Försnack om Lakers silly season inför 08/09 eller i tråden Försnack om Lakers silly season (backar) inför 08/09?
Nä, har jar sagt det? Varje tråd är för sig, har det inte alltid varit så Primeau? Jag ville bara dela upp det. Men vad du gör ska jag inte lägga mig i. Gör som du vill.
Komodoödlan

Inläggav Lakersfan_03 » sön jan 27, 2008 4:33 pm

Det jag hoppas på inför nästa säsong är att vi försöker behålla så många spelare som möjligt med tanke på stålbadet. Hoppas spelarna visar hjärta nu och väljer att stanna , kan dock va svårt för de nya spelarna att visa de när man inte har varit här så många år.
om vi ska lyckas eller floppa rejält beror helt enkelt på hur många vi lyckas behålla. Strunta i nyförvärv det är bättre vi försöker behålla så många som möjligt. En del vet vi att vi inte kan behålla i form utav Ström , Lauritzen m.m. Även Karjalainen lär dra me tanke på ekonomin. Karjalainen är en bra målvakt men alldeles för dyr på den här nivån. Ge Viktor Fasth första platsen och värva en andra målvakt
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Återgå till Off-Topic