Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:1a Målvakt VIktor Fasth
2a Målvakt någon målis i närområdet som inte kostar så mycket , kanske trojas målvakt om de inte går upp?
NEDOMANSKY skrev:
Och det trycker på ordentligt underifrån också
Komodoödlan skrev:Jag skulle bli mycket förvånad om Lindberg blir andremålvakt. Inte för att jag vet vem Lindberg är, men det kanske är andra som kan säga vad han håller för klass.?
Komodoödlan skrev:Jaså? Berätta, vad har han för kapacitet! Är det något jag inte vet?
Har du nån bättre målis än Wesslau, som vi skulle få billigare än Toumo? Tänk på ekonomin inför 08/09.
Komodoödlan skrev:Jaså? Berätta, vad har han för kapacitet! Är det något jag inte vet?
Har du nån bättre målis än Wesslau, som vi skulle få billigare än Toumo? Tänk på ekonomin inför 08/09.
Det är inte frågan om några 80 000:- för Wesslau, det är jag nog helt säker på.Mygel skrev:Komodoödlan skrev:Jaså? Berätta, vad har han för kapacitet! Är det något jag inte vet?
Men om du tänker på ekonomin, hur kan du då tänka på Wesslau????? En etablerad förstamålvakt i allsvenskan. Frågar säkerligen inte efter småpotatis.
Sköna_Gröna skrev:Komodoödlan skrev:Jaså? Berätta, vad har han för kapacitet! Är det något jag inte vet?
Nästan alla målvakter i AS är billigare än Tuomo. Han tjänar 80 000! Säker källa. Tro mig om ni vill!
Sen att ni tycker att detta är helt orimligt förstår jag inte. MEDELLÖNEN i ES är ju 120 000/mån.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster