Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Herr Oberst skrev:Förresten, hörde från stensäkra källor att Ovechkin kommer köpa ut sig från sitt 13-årskontrakt med Washington för att spela gratis för er några säsonger.
Loseddos skrev:Det låter ju kanon det! Är det du som har fixat?
LasseMaja skrev:
Sånt du precis slängde ur dig nu Alfax tycker jag är så meningslöst och trist. "Enligt trovärdiga källor", det är väl precis så alla skvallertidninger skriver när man inte har en aning egentligen.
LasseMaja skrev:Lalin, exakt vad var det i det jag skrev nu som gödde ditt hat mot Taif??
Sånt du precis slängde ur dig nu Alfax tycker jag är så meningslöst och trist. "Enligt trovärdiga källor", det är väl precis så alla skvallertidninger skriver när man inte har en aning egentligen.
alfax skrev:Jag tror att Rögle ska vara försiktiga att prata om ekonomi ,enl.trovärdiga källor råder det totalt inköpsstopp av material o.dyl . i den klubben nu.
Herr Oberst skrev:Värst vad griniga ni var då. Anar man trots allt en viss bitterhet från vissa här? Erkänn att ni faktiskt trodde det var Foppa som var på ingång
HAHA!
supportrarna skrev:Herr Oberst skrev:Värst vad griniga ni var då. Anar man trots allt en viss bitterhet från vissa här? Erkänn att ni faktiskt trodde det var Foppa som var på ingång
HAHA!
Nä jag trodde det var Kenny Jönsson
Komodoödlan skrev:Kenny är i alla fall bättre som back än Podein, eller säger du emot den här gången också?
Lalin skrev:Podein vs Kenny! Tillåt mig skratta högt och juvligt
Podein är större på alla tänkbara sätt
Herr Oberst skrev:supportrarna skrev:Herr Oberst skrev:Värst vad griniga ni var då. Anar man trots allt en viss bitterhet från vissa här? Erkänn att ni faktiskt trodde det var Foppa som var på ingång
HAHA!
Nä jag trodde det var Kenny Jönsson
Menar du att Podein är en bättre spelare än Kenny?
Lalin skrev:För mig är han större! Fine? Eller ska jag börja söka efter meriter? Han har kommit till Växjö och spelat här. Skapat vänner, skänkt pengar trots att han överhuvudtaget inte har någon anknytning här.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster