Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag menade inte att Ejdepalm gjorde lite poäng, syftade bara på Holmqvist Om jag var otydlig, så ber jag om ursäkt.Stoffe skrev:Calder hade väl för tillfället den bästa omgivningen som gick om jag inte minns fel? Han fick även spela mkt i PP! Om jag inte missförstår dig helt vill du jämnföra dessa 2 herrar? Sen att du ser likheter mellan Holmqvist-Ejdepalm förstår jag inte riktigt heller. Ejdepalm gjorde väl en massa poäng när han var här? Klart jag såg tacklingen igår! UNDERBAR!!!! Mer sånt! Göra Gurra till back? Njae det vet ifan Då ska nog helvetet frysa till is först
Lugn i stormen Nedomansky..Å nä jag missade inte Helmersson. Se ett av mina andra inlägg.NEDOMANSKY skrev:Nu får Du snurra in tungan K-Ödlan, Gurra som Back , Det nya med Dagens Regeltolkningar är att Backar måste kunna åka Grillor (inte Gurras bästa gren,definitivt inte BAKÅT), dessutom duger det inte att satsa på Tackling en halv Zon innan smällen för att varannan gång missa, och titt som tätt dra å sig onödiga Tvåor. Vi hade en BautaFinne som skulle framstå som polerad i Jämförelse
Ps. missade Du Helmersson när han agerade Betongvägg i går
Komodoödlan skrev:så kan ju även nämnas Lindhagen och Carlsson, som varit allt annat att än att känna igen sedan deras formtopp under försäsongen. Personligen tycker jag att Carlsson inte passar in i Lakers spel. Han tar för många fel beslut som de andra forwards klarar av.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster