Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
För att vi gör det just nu.Primeau skrev:Varför snackar vi om att en spelare är klar för ett lag i Österrike??
Peter Ström vill vara kvar i Lakers :
http://www.smp.se/sport/peter-strom-nar ... ers(512928).gm
Niles skrev:Det jobbas hårt på Hänt Extra tydligen. Playoff är det viktiga nu, nyförvärv får gärna vänta ett tag för min del.
Osäkert med en spelare som har harvat i div2 hela sin karriär. I ett lag som inte rosar marknaden behöver det inte vara någon konst att vara poängplockare. HA är något annat.Roggan skrev:Bystedt, Gislaved. Antar att han tar platsen framför mål med sina knappt 100 pannor. Kunde kanske vara något?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12220
Det håller jag med om, att vi behöver en härförare. Det som jag drar mig för att inte vilja ha Honkanen, är hans alla tokutvisningar.C70T5 skrev:Utan tvekan så saknas det en polis i dagens Lakersarmé. VLH behöver en Jani Honkanen. En spelare som pissar etanol och käkar my little ponys. En spelare som går i bräschen när det börjar dra ihop sig.
Jag glömmer aldrig när Honkanen i Lakerdome bjöd upp Wernblom till dans. Nemas problemas. Respekt!
Jag saknar Jani Honkanen. Han ska inte harva i en finsk gärsgårdsserie. Han ska damma av sluggerhandskarna, ta på sig krigsrustningen och återigen bli en Lakerskrigare.
Det hade varit för jävla gött!
/T5!!
Finns en uppsjö sådana spelare i Sverige, men som aldrig kommer att hålla för HA. Därför ska man värva med omsorg, scouta väl, även om man aldrig kan vara helt säker på hur spelaren kommer till sin rätt.norje skrev:Jag vet inte om just detta är en spelare för lakers.
Men jag tycker tvärt om, att lyckas göra en hel del poäng i ett sämre lag.
Är för mig bättre än att göra dito i ett topplag..
Jag tror att kvalitén på målvakter och spelare är mer varierad i div1-serierna än ex. HA och ES.Niles skrev:Komodoödlan skrev:I ett lag som inte rosar marknaden behöver det inte vara någon konst att vara poängplockare.
Och varför skulle det vara lättare tror du?
Lalin skrev:Jag har en stark känsla av att VLH:s mål nästa säsong blir att försöka undvika kvalserien. Anledningen är uppenbar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster