Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
C70T5 skrev:Rögles burväktare Christopher Nihlstorp kritar på för två år till.
Viktor Fasth - hur stor är girigheten?
/T5!!
Niles skrev:Fasth har med all säkerhet fått en fet löneförhöjning mot föregående år. Vill han inte ta vår förstaspade slipper han. Då är det några tusenlappar som får han att byta adress. Tipset för dagen är att han stannar och stärker sitt marknadsvärde ytterligare, mitt tips
C70T5 skrev:]Viktor Fasth - hur stor är girigheten?
/T5!!
SMP-/Dan Magnusson skrev:Personligen är jag speciellt nyfiken på hur sportchefen Henrik Evertssons roll kommer att påverkas av Ömans comeback. Evertsson har varit den person i Växjö Lakers ledning som mer än någon annan satt sin prägel på föreningen senaste året. Med Anders Öman som ordförande, och huvudansvarig för strategiska beslut, lär den situationen förändras.
Öman och Evertsson träffades för första gången i måndags... De har med andra ord ingen som helst relation till varandra i dagsläget. Är det bara jag som just därför känner viss oro för husfriden i husbyggare Ömans hockeyklubb?
Mm..jag sa ju detC70T5 skrev:Skambud
Björklöven är och rycker i bröderna Chris Abbott och Cam Abbott. Dessa två herrar har bokstavligen sprutat in poäng i den norska högstaligan. Ligan till trots - imponerande statistik.
SMP-/Dan Magnusson skrev:Personligen är jag speciellt nyfiken på hur sportchefen Henrik Evertssons roll kommer att påverkas av Ömans comeback. Evertsson har varit den person i Växjö Lakers ledning som mer än någon annan satt sin prägel på föreningen senaste året. Med Anders Öman som ordförande, och huvudansvarig för strategiska beslut, lär den situationen förändras.
Öman och Evertsson träffades för första gången i måndags... De har med andra ord ingen som helst relation till varandra i dagsläget. Är det bara jag som just därför känner viss oro för husfriden i husbyggare Ömans hockeyklubb?
Herr Oberst skrev:Fredrik R skrev:Herr Oberst skrev:Johannes Salomonsson är klart för Rögle.
Draftat som nummer 31 under 2004 av Pittsburg
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=1269
Och går till Rögle för att han inte fick någon istid i Brynäs, om han inte får någon istid i elitseriejumbon Brynäs hur bra är han då? Jaja.....
Efter bara två matcher i Rögletröjan kan man nog redan nu våga säga att han är en riktig brakvärvning
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst