Våra inlägg på SMP!

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Våra inlägg på SMP!

Inläggav Lalin » fre apr 25, 2008 7:08 pm

Nu snor de inlägg från den här sidan och lägger ut som kommentarer på SMP. Se DE:s blogg. Det gör mig förbannad kan jag säga.
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav alfax » fre apr 25, 2008 8:01 pm

Det bevisar väl bara hur lite de har huvudet som gör såna saker ,så låt dem hålla på de bara skämmer ut sig själva.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Lalin » fre apr 25, 2008 8:05 pm

Du har nog rätt Alfax! Men tydligen dåliga nyheter imorgon såg du det. Får riktigt dåliga vibbar 8O
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav Komodoödlan » fre apr 25, 2008 8:23 pm

Visst är det förbannat irriterande. Jag la märke till detta också vid ett tillfälle då jag här hade uttryckt på forumet att det kunde finnas en misstanke om att Lakers "fuskar" med sin ekonomi, vilket i och för sig bara är en spekulation, men som ändå kan vara berättigad. Detta hade sedan lagts ut på Smp.
Komodoödlan

Inläggav Malul » fre apr 25, 2008 9:21 pm

dåliga nyheter?

-markusson till troja?
-lakers degradering?
-åhsberg bryter kontraktet?
-skulden 5 mijoner?

eller kan jag ha missat nån mer domedagspunkt?;)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Primeau » lör apr 26, 2008 1:34 am

Komodoödlan skrev:Visst är det förbannat irriterande. Jag la märke till detta också vid ett tillfälle då jag här hade uttryckt på forumet att det kunde finnas en misstanke om att Lakers "fuskar" med sin ekonomi, vilket i och för sig bara är en spekulation, men som ändå kan vara berättigad. Detta hade sedan lagts ut på Smp.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav Lalin » lör apr 26, 2008 11:29 am

Man kan inte säga att vi får någon positiv reklam på Smp. Givetvis är våran styrelse skyldiga till detta. Och insändare av signatur Hällge, som är kopierade från forumet fortsätter att komma in!

Som sagt, åtgärdas det inte så är det slut med Smp för min del. Jag är förövrigt inte intresserad av vad som sker ute på landsbygden. Fram med en VÄXJÖtidning istället :wallbang:
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » lör apr 26, 2008 11:35 am

Som sponsra Lakers menar du?? :lol: Ja ni ska veta idag är det inte lätt att va Lakersfans i ÄLMHULT. Många samtal från vänner å bekantar som håller på andra kronobergska lag. Va vad vi sa, Kolla smp, Du dina vänner skulle fan lyssnat på dig när du började snacka insamling för 5 år sen. Nu är det inte lätt att få några med dig. Jaja efter solsken kommer det alltid regn. Låt det regna. Har för mig att det finns Lakersparapy att köpa.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Komodoödlan » lör apr 26, 2008 11:38 am

Nu i efterhand tänker man på alla möjliga saker som borde ha kunnat göras i förebyggande syfte pga den usla ekonomin. Oavsett hur ekonomin ser ut i klubben hade kanske LL eller några andra privatpersoner kunnat hålla en insamling året runt där man alltid kunnat ha haft en buffert ifall det skulle blåsa kallt..

Tycker vi borde diskutera detta på mötet den 10:e maj

Kanske är det för sent?
Komodoödlan

Inläggav Lalin » lör apr 26, 2008 11:41 am

Erok! Du är guld värd att ha! Vi behöver all support vi kan få. Även folk från landsbygden är givetvis välkomna :wink:
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » lör apr 26, 2008 11:42 am

frågan är om det finns kompetent personal i växjö att tillgå?

alla växjöklubbar når eliten i alla sporter,får hybris och försvinner!handboll,innebandy,hockey o fotboll!

nånstans på vägen går det fel...

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Komodoödlan » lör apr 26, 2008 12:18 pm

Känns bara förbannat trist att man nu får gå i all ovisshet.. Det är ju inte säkert att det blir något spel över huvud taget i år.

Spelare kan ju inte heller ha undgått skriverierna om Lakers trasiga ekonomi, så vi ska väl inte förvänta oss att vi får ihop ett så bra lag i år.
Möjligtvis kan man lura hit en halvdan kines eller mongol som vill snöra på sig grillorna..

Förr har man säkert sagt inför ett spelarkontrakt att Lakers är en mycket välskött och proffsig klubb blablabla...

Ja, si goddag yxskaft!
Komodoödlan

Inläggav Malul » lör apr 26, 2008 12:26 pm

känns på nåt bisarrt sätt rätt skönt att OM det går åt helvete så är det inkompetens som står bakom och inget uppenbart fusk,man känner ju att spelarna kan hålla huvuden högt oavsett då tillsammans med oss supportrar.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Lalin » lör apr 26, 2008 12:33 pm

Nej, det kommer inte att kännas skönt för fem öre! Det kommer bara att kännas riktigt jobbigt! :oops:

För mig betyder VLH mer än en axelryckning. 8O
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » lör apr 26, 2008 12:44 pm

VLH betyder allt för mig med,lixom för de flesta lakejer.Men så länge vår klubbs öde ligger i händerna på folk som inte riktigt verkar ha full kontroll så kan man bara se på och hoppas på det bästa.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav C70T5 » lör apr 26, 2008 11:05 pm

Kommentarerna flödar på SMP:

SMP skrev:#
Förvånad....

Inte ett endaste dugg förvånad....skeppet sjunker....det stavas KONKURS..som jag njuter

Postad av tomten 2008-04-26 09:08

#
lära av gamla misstag

Hur kommer det sig att man inte har lärt sig någonting om hur man driver en idrottsförening sedan Växjö HC:s dagar???? Jag tycker det är mycket synd för smålandshockeyn att man inte har bättre koll på vad man har för tillgångar i sin klubb!! Man har fått lära sig sedan barnsben att man inte kan köpa allt!!! man måste bygga upp en grund att stå på har ni inte hört talas om något sådant???

Postad av hockeyälskare 2008-04-26 09:08

#
lakers

fy vad pinsamt. alldrig mer ska jag se lakers.

Postad av martin 2008-04-26 09:08

#
Bra grävt!

Jag är inte förvånad. Det kommer nog mera bara ni gräver tillräckligt djupt. Då kommer nog dom försvunna och solkiga pengarna fram. Vem myntade ordet "Fair Pay" ?

Postad av Fogden 2008-04-26 09:08

#
Gör som Troja

Hade inte Troja 4.7 miljoner i skulder?
De klarade av det.Bara att gratta.
Upp med juniorer och spara, det är bättre att få kvala för att hålla sig kvar än att gå i KK.

Postad av VLH 2008-04-26 11:07

#
hahaha...igen

Detta mina vänner är en godbit från forumet,håll tillgodo.

2005-04-21, 12:53:35 Rubrik: ekonomi

--------------------------------------------------------------------------------

Bortsprungen Lakej skrev:
Det är därför jag välkomnar den nya allsvenskan med öppna armar. Lag som boden och nybro har inget där att göra och i sin desperation efter sportsliga framgångar hamnar det ekonomiska i andra hand för att helt plöstligt slå tillbaka när framgångarna uteblir....

Jösses,man tar sig för pannan!

Postad av Hällge 2008-04-26 11:07

#
underbart

härligt

Postad av växjo hc 2008-04-26 11:07

#
Det...

kommer mera

Postad av Alvestbo 2008-04-26 11:07

#
Hockeyälskare

visst är det synd att alla blir matade med lögner, styrelsen värvar som om de hade vunnit 100 mille på lotto och så ser verkligheten helt annorlunda ut.
Men för 1000 e gången till er alla.
Smålands hockeylag är inte Växjö....först och främst är det ju HV, sedan har vi så klart Troja också med BRA ekonomi osv..

Postad av justme 2008-04-26 11:07

#
som vanligt

ju förr skiten konkar ju bättre för smålands hockeyn ock växjö komun

Postad av ex lakej 2008-04-26 11:08

#
Undergången närmar sig...

Vem tror på allvar att det enbart är en underskrift som är det enda problemet? Den saknades underskrift verkar ju inte ens vara medveten om det med hänvisning till hans reaktion i artikeln "Karlsson själv svarar med förvåning när Smålandsposten konfronterar honom med uppgiften".
Hur kommer det sig att han inte har blivit informerad under dessa 5 månader?
Ingen kultur - Ingen statistik - Ingen soliditet - ett decennium av enbart gyckleri.

Postad av Kraxelfax 2008-04-26 11:08

#
Kecke

Be Kecke om ursäkt,eller???

Postad av Ralf 2008-04-26 11:08

#
SMP:kommentatorfunktion!

Smp, Trojaner och taifare i ett samspel av sällan skådat slag.

Men det hjälper inte mot mig. Jag är på plats vid första träningsmatchen! Var så säkra :-)

Postad av VLH-krigaren 2008-04-26 11:08

#
Skicka dom direkt!

Skicka dom innan seriestarten så man kan låta Huddinge eller något annat lag ta platsen,det är ju en haltande serie varja år,det kommer ju bara sluta på ett sätt.

Postad av Bertil 2008-04-26 11:09

#
USCH

Jag är en stor Lakerssupporter som aldrig missar en match.Efter all turbulens den senaste tiden vet man inte om man ska skratta eller gråta.Hur i helvete kan man sköta en förening så illa? Jag tycker att de ansvariga dvs. styrelsen ska ta ett rejält tag i sina egna plånböcker och fylla igen alla hål i ekonomin. Detta är pinsamt.

Postad av Tomas 2008-04-26 11:09

#
?

Hur kan det fattas pengar när Lakers är som bäst, hur ska det gå när första motgången kommer.

Postad av Intresserad 2008-04-26 13:11

#
TIDIGARE FEL

Det är inte sittande styrelse som har gjort fel, de gör allt de kan för att ordna upp det soom har hänt.

Jag tror på Lakers!

Postad av Jerry 2008-04-26 13:11

#
hihihi

det är ju fantastiskt! hoppas man kan täppa igen truten nu på alla stöddiga lakejer...
välkommen till div 3! det blir ju i allafall derby mellan lakers och EAGLES

Postad av de du 2008-04-26 13:12

#
Som julafton

Härliga nyheter för Kronobergs-hockeyn! En liten knuff till nu bara så puttar vi hela skiten i sank. Jag tror jag måste slå upp en öl och fira.

Postad av qwerty 2008-04-26 13:12

#
Troja

Snart är ordningen återställd, fy fan vad skönt.
Men för allt i världen vi vill ha kvar Lakers i Allsvenskan så att vi kan spö er ;-)

Postad av Spättan 2008-04-26 13:12

#
ojoj

Här var det kommentarer av alla dess slag. Själv så tycker jag detta är extremt dåligt skött av lakers, både av styrelsen och den som hade hand om ekonomin (om det nu fanns någon). Men jag kommer att fortsätta gå på matcherna för jag tänker inte sluta gå för att de har problem med ekonmin, då är man ingen sann supporter, man ska stötta i med- och motgångar.
Hoppas nu att allt ordnar sig så ser jag fram emot en rolig hockeysäsong med bra matcher!

Postad av Fredrik C 2008-04-26 13:15

#
Skadeglädjen

Njut gott folk,som ni har väntat!

Postad av Malul 2008-04-26 13:16

#
Dax att ställa krav SMP!

Jag minns hur f.d. sportchef Persson gick ut i en krönika och ondgjorde sig över Nyköpings "fusk" och mer eller mindre krävde att de skulle kastas ur allsvenskan. Är det inte dax för SMP:s nuvarande eminente sportchef att - i rättvisans namn - gå ut och kräva detsamma för Lakers? Som jag ser det så ligger den klubben mera risigt till än vad nånsin NH gjorde! Bygget av en "arenastad" ter sig idag som ett fullständigt naivt projekt. Vem ska husera där??????????

Postad av Iakttagare 2008-04-26 13:16

#
Halmstad Hammers syskon?

Likheterna mellan Lakers och Hammers växer sig allt starkare. Fans till lagen som inte vågar (visserligen börjat förstå nu) inse verkligheten. Det går inte att ploppa upp som en svamp och tro att man ska spela elithockey, inte utan kunnande och kultur!

Troja har klarat sitt stålbad, men har också en gedigen hockeykultur att luta sig emot.

Hammers hade ingen kultur, det har inte heller Växjö Lakers.....

Rögle spelar för övrigt i elitserien, ett lag som Lakersfansen jämfört sig med, tippat efter Lakers i tabellen med mera....

Röglefansen har alltid hånat poplag, med all rätta!

Kultur och hjärta vinner alltid i längden!

Postad av Peter 2008-04-26 13:16

#
Lakejen!

Hoho!?!? Lakejen och ni andra lakersdårar som alltid är inne och sprider er dynga på andra klubbars hemmsidor var finns ni nu?? Har ni redan gått i ide? A jag som trodde det skulle bli återtåg mot 1:an, nu blir det nog 3:an. Aj så fel jag hade!!

Postad av Uffe 2008-04-26 13:16

#
:)

mmm, vilken vår å sommar detta kan bli ;)

Postad av Z 2008-04-26 13:16

#
ytterligare bevis....

Ytterligare bevis för att man inte skall låna ut pengar till Lakers.

Postad av Gran 2008-04-26 13:16

#
Till Fogden

Jag tror det var TAIF som för några år sedan myntade orden(plural) "Fair pay".

Postad av Fohl 2008-04-26 13:16

#
verkligheten kommer ifatt

Tycker Nedomansky ringar in Lakers ganska bra med vad han skrev, fast denna text egentligen var ett hån mot IKO.
2007-09-25, 11:56:28 Rubrik:

--------------------------------------------------------------------------------

Hela den här Ekonomiska cirkusen är patetisk, NU upptäcker den mycket erfarna Klubbdirektören Dag att det saknas lite slantar, denna oehört avancerade analys lyckas han få till efter ett liv i Hockeysvängen, att det är Kommunala skattepengar som ska intecknas för att Klubbar göder medelmåttor både vad gäller Spelare/Ledare med för höga Löner/Ersättningar. Enkel mattematik visar att det kommer in X antal kronor under en säsong, fördela dessa över årets utgifter, spela därefter i den Serie som detta räcker till.

Får nog säga att jag gillar slutklämmen bäst!

Er vän Hällge

Postad av Hällge 2008-04-26 13:17

#
Aftonbladet

Tipsade Aftonbladet också,nu finns det en blänkare där med.

Postad av svenne Rubin 2008-04-26 13:18

#
Bra svenne Rubin!

Jag har ringt CNN, de ska kanske göra en blänkare om det ikväll!

Postad av TAIF Forever! 2008-04-26 15:43

#
Rinkdansen

Nu finns det ett skäl till att gå till Rinkdansen och fira!
Det får bli en gravöl för, Hammers lillebror, Lakers!!!
Underbart!

Postad av ASK:are 2008-04-26 15:43

#
HAHAHA

Som man njuter, detta har man väntat på länge, som man bäddar....

Postad av Eastfrontare 2008-04-26 15:43

#
Hockeykultur

Avsaknad av kultur och tradition, tar ut sin rätt.
Det kan inte köpas och framför allt inte på kredit.
Lägg ner lekstugan!
Låt föreningarna, med tradition och kultur i Kronoberg: Alvesta, Troja och Tingsryd ta han om hockeyn, så blir det säkert bra.

Postad av Vikings 2008-04-26 15:43

#
vidare i ämnet

Jag var inne och läste på lakers hemsida. De hade som tur väl va snabba att förklara sig. Betalningsanmärkningarna är enligt mycket allvarliga men det är inget nytt att de hade detta även om man aldrig ska ha det!!, men nu när detta har hänt så är skadeglädjen på topp. Jag läste om detta på aftonbladet också!
Länkar för de intresserade:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2355245.ab

http://www.vaxjolakers.se/website1/sd_p ... 2_grp-s1/3

Ha en fortsatt bra dag alla. Jag ser fortfarande fram emot en härlig hockeysäsong :)

Postad av Fredrik C 2008-04-26 15:43

#
jaha

Lakers ha bra koll dom! dom kan inte sköta sin ekonomi, och dom anlita ett olagligt bevakningsföretag till att sköta säkerheten. BRA jobbat lakers

Postad av johan 2008-04-26 15:47

#
Dagens sista Hällge

Vi tar den bästa till sist.Är forumsdemonen Piggelin som även han ondgör sig ang IKO höstkris.Men,som med facit ihand likväl kunde handla om Lakers.

2007-09-25, 15:27:36 Rubrik:

Det verkar som en del föreningar skulle kunna vara med i "Lyxfällan" i TV.
D.v.s. dom handlar utan att ha täckning för kostnaderna.
Därefter tycker man att kommunen skall gå in och rädda dom.
Hmmm...jag undrar hur mycket Dag Larsson kvitterar ut varje månad.
Han blir ju nästan kommunalanställd om kommunen går in med pengar.

Erkänn mina vänner att visst är den ganska mitt i prick!!!!

Er vän Hällge

Postad av Hällge 2008-04-26 15:47

#
Höna av en fjäder

Snacka om att göra en höna av en fjäder. Visst är det slarvigt av den då sittande styrelsen att inte få med alla underskrifter, men ingen väl fungerande människa kan väl tro att lakers kommer likvideras pga av detta. Det är bara att skicka in kompletteringarna så är saken ur världen.

Postad av Ekonom 2008-04-26 15:47

#
...

ni har fått pengar av kommunen . ni fick en stor sponsor när skeppet var nära att sjunka. det finns inte mkt kvar ... majblommor ??? kan vara något kanske . vet att min klass fick ihop en toppnotering på 3.500 kronor alltid något... FORZA TROJA ...

Postad av mo 2008-04-26 15:47

#
OBS

Vill nog uppmana många här att inte dra alla inom Lakers över en kam.
Finns en hel del spelare, föräldrar och till viss del ledare som alla är uppriktigt seriösa och som definitivt inte vill att fokus skall ligga på "det ruttna virket" utan längtar efter att klubben i alla fall någon gång kommer att inrikta sig på kärnverksamheten.

Glöm inte bort dessa när ni spyr galla över Lakers. Det är riktigt, riktigt synd om dessa som i princip är tvungna att spela eller vara verksamma där, då andra alternativ saknas.

Rikta kritiken till de som skall ha den.
Tack för ordet !

Postad av Insatt 2008-04-26 15:48

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » sön apr 27, 2008 12:20 am

troja och taif består av sådana här människor,jag lider med dom ty dom vet inte hur illa det är att se sånt här.
att tycka att lakejerna varit översittare och sedan bete sig tusen ggr värre själv är ju inte direkt smickrande...

men låt det flöda goda grannar,det är ju en dröm som slagit in för er:)

själv har jag alltid tyckt att taif oerhört systematiskt fuskade och borde straffas för detta,troja gick vi in och hjälpte.men det utspridda hat som finns för lakers är lite oroväckande,jag känner direkt oerhörd sympati för MIF´s supportrar då jag tänker på vad dom fått utstå under alla år,inte direkt deras fel att Percy har pengarna..

popcorn nu och för alltid!

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav jek » sön apr 27, 2008 3:39 am

Malul skrev:troja och taif består av sådana här människor,jag lider med dom ty dom vet inte hur illa det är att se sånt här.
att tycka att lakejerna varit översittare och sedan bete sig tusen ggr värre själv är ju inte direkt smickrande...

men låt det flöda goda grannar,det är ju en dröm som slagit in för er:)

själv har jag alltid tyckt att taif oerhört systematiskt fuskade och borde straffas för detta,troja gick vi in och hjälpte.men det utspridda hat som finns för lakers är lite oroväckande,jag känner direkt oerhörd sympati för MIF´s supportrar då jag tänker på vad dom fått utstå under alla år,inte direkt deras fel att Percy har pengarna..

popcorn nu och för alltid!

Jag är för alltid tacksam att Växjö gick in och hjälpte Troja, för utan den hjälpen hade inte Troja haft plus 700 tusen i sista bokslutet. Jag hoppas ochså att Växjö hjälper Troja nästa säsong med bra publiksiffror så kommer Trojas bokslut att bli ännu bättre efter nästa säsong.
Användarvisningsbild
jek
Forumentusiast

Inläggav Malul » sön apr 27, 2008 11:36 am

ja derbyna mellan troja o lakers kommer dra folk:)

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » sön apr 27, 2008 11:55 am

Ja, de är nyttiga för klubbarna, får nu bara hoppas att det blir verklighet också.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Lalin » sön apr 27, 2008 12:14 pm

Hrm, inte bra om det går för många bussar till Ljungby :roll:

Finns för och nackdelar med det mesta :lol:
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav Komodoödlan » sön apr 27, 2008 1:22 pm

Malul skrev:ja derbyna mellan troja o lakers kommer dra folk:)
Absolut, förutsättningsvis att Lakers får spela i HA efter sommaren.
Komodoödlan

Inläggav Pebben » sön apr 27, 2008 4:33 pm

Malul skrev:troja och taif består av sådana här människor,jag lider med dom ty dom vet inte hur illa det är att se sånt här.

!

Det är en mycket liten skara som sitter o skriver skit om allt o alla på smp´s kommentarfunktion, känns lite onödigt o dra alla över en kam, glöm inte att även några få gnutta växjösupportrar också häver ur sig ett o annat där.

Hoppas att Växjö fixar ekonomin nu så ska Troja sätta lillebror på plats i höst sen ! 8O
Användarvisningsbild
Pebben
Forumamatör

Inläggav Malul » sön apr 27, 2008 7:12 pm

du har rätt,sorry!
men alla som krupit fram under sina stenar är så jobbiga att se,ni som är reggade här sen tidigare uppför er mycket väl skall sägas!

time to blicka framåt

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Slavik » sön apr 27, 2008 7:33 pm

Pebben skrev:

!

Det är en mycket liten skara som sitter o skriver skit om allt o alla på smp´s kommentarfunktion, känns lite onödigt o dra alla över en kam, glöm inte att även några få gnutta växjösupportrar också häver ur sig ett o annat där.

Hoppas att Växjö fixar ekonomin nu så ska Troja sätta lillebror på plats i höst sen ! 8O

Ja det är ju faktiskt så att det är (seger)matcherna :lol: mot Lakers man ser mest fram emot
Användarvisningsbild
Slavik
Forumproffs

Inläggav Niles » sön apr 27, 2008 8:18 pm

jek skrev:Jag är för alltid tacksam att Växjö gick in och hjälpte Troja, för utan den hjälpen hade inte Troja haft plus 700 tusen i sista bokslutet.

Det var väl inte det hjälpen behövdes till har jag för mig. Dom 700 små papperslapparna kan kanske behövas om ni ska kravla er kvar bland de fjorton lagen om det blir en bantad allsvenska. Ni får nog vara glada om det går runt nästa år, allsvenskan är numera inte direkt billig att vara med i. Något som ett antal lag med ekonomin i svaj fått erfara.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum

Inläggav Since 1997 » fre maj 02, 2008 9:03 pm

Om vi som gillar Lakers håller till i detta forum så kan väl dom som inte
gillar Lakers hålla till på SMP.se istället.

Vore inte det en bra uppdelning. :)
Forumamatör

Inläggav friberg » fre maj 02, 2008 10:42 pm

kanon uppdelning men tyvärr så är det så tt de älskar att hålla till här de som säger att de inte gillar Lakers fast de är SMYG Lakejer hela högen fast de vågar inte ERKÄNNA DET
friberg
c/o LL´s Forum

Inläggav Slavik » lör maj 03, 2008 4:02 pm

Tror att det hade blivit ett ganska tråkigt forum med bara lakers-fans.

Idioter finns överallt... även om procenten är lite högre bland kommentarerna på SMP.
Användarvisningsbild
Slavik
Forumproffs

Inläggav Slavik » ons nov 12, 2008 11:30 pm

Fast ibland skriver smp:s egna reportrar idiotiska saker:

"Olof Mårs la in 2–4-pucken efter 19.30 och Mattias Persson hade tom bur när han drog in 2–5.
Vid 2–3 hade Mariestads Christoffer Ekholm ett friläge. Undra vad som hade hänt om det blivit 3–3 i 14:e minuten.
Ola Netterström"

Jadu Ola, det kan du ju fundera på inatt. :asshole:

http://www.smp.se/sport/troja-tog-dod-p ... ket(969352).gm
Senast redigerad av Slavik ons nov 12, 2008 11:52 pm, redigerad totalt 2 gånger.
Användarvisningsbild
Slavik
Forumproffs

Inläggav Malul » ons nov 12, 2008 11:36 pm

"som vanligt

ju förr skiten konkar ju bättre för smålands hockeyn ock växjö komun

Postad av ex lakej 2008-04-26 11:08 "

hoppas denna förvirrade stackare mår riktigt dåligt idag :D

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Lalin » ons nov 12, 2008 11:43 pm

Malul, du tror väl inte på fullaste allvar att inlägget var skrivet av en "ex lakej"? :lol:
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » ons nov 12, 2008 11:45 pm

jag hoppas på det,tänk hur han mår idag=)

men med tanke på hur han stavar så verkar det ju vara inavel o då kan han ju inte komma från Växjö såklart;)

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Lalin » ons nov 12, 2008 11:46 pm

8) :lol:
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Återgå till Off-Topic