Ja det är det Erok men du får räkna med att allt kanske inte redovisas inom en timme alla som jobbar inom lakejerna är ideella personer som har sitt jobb ,sin familj att sköta .erok skrev:Har skänkt tillräkligt från egen plånbok. Men jobbar gärna för att andra ska skänka. Men jävligt svårt när man inte vet vad som kommit in. Hur i helvete svara man på när någon frågar. Är det lönt att
erok, det kan vara så. Jag kan inte i min vildaste fantasi tro att Öhman låter sitt "Skepp" sjunka utan att skjuta till det som behövs. Öhman själv vill ju också se på hockey i Växjö, lika mycket som vi, hoppas jag! Och det kan nog också finnas en logisk förklaring till att pengarna inte redovisas.erok skrev:Eller är det så att Lakers redan fått in pengarna men vill ha än mer å därför inte redovisar något resultat.
Razzel skrev:Själv har jag pytsat in 4 stora och tillsammans med Erok så e det inte så mycket ni andra lagt. Faktiskt förvånad och besviken på uppslutningen, i denna takt så blir det nog inget VLH mer.
Dags att öppna plånboken.
Komodoödlan skrev:erok, det kan vara så. Jag kan inte i min vildaste fantasi tro att Öhman låter sitt "Skepp" sjunka utan att skjuta till det som behövs. Öhman själv vill ju också se på hockey i Växjö, lika mycket som vi, hoppas jag! Och det kan nog också finnas en logisk förklaring till att pengarna inte redovisas.erok skrev:Eller är det så att Lakers redan fått in pengarna men vill ha än mer å därför inte redovisar något resultat.
Komodoödlan skrev:Är det någon mer som saknar sin länk in på forumet på framsidan? Min dator har lyckats ta bort det Nu måste jag gå via LL och trycka på forum där.
Jaja, man kan inte få allt här i världen
Hallsteinn skrev:VLH har tagit bort länken till Supporterforumet på min begäran.
Detta för att öka antalet besökare på LL's hemsida.
Komodoödlan skrev:Är det någon mer som saknar sin länk in på forumet på framsidan? Min dator har lyckats ta bort det Nu måste jag gå via LL och trycka på forum där.
Jaja, man kan inte få allt här i världen
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 1 gäst