Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
alfax skrev:Min idol är Göran Persson ,han vill ha ursäkter från alla håll,men håller sina egna om ryggen även om det är en statsekreterare som gjort bort sig totalt han har fullt förtroende för ändå,en ssu ordf. som slåss på krogen,ett statsråd som handlar toblerone med våra pengar och vet ej om bygglagar som han själv varit med och skapat .Så handlar en riktig makthavare.
Niles skrev:Jag är inte bitter alls, däremot orolig. Om du slantar in eller inte bryr jag mig inte om.
Lägg gärna till mig ocksåcarl skrev:Ok, buck. Lite tramsig slutkläm på mitt senaste inlägg. Jag håller med.
Jag känner frustration över att de personer som jag anser tillför ett bra forum mest (Neddo och Charlamov) ständigt blir halvattackerade för att de skriver som det är (eller som jag uppfattar att det är, rättare sagt). Den frustrationen fick ge sig uttryck i mitt senaste inlägg.....
Tack, för att fler har samma åsikt som jag!The London Observer skrev:Att fler och fler tycker att Lakers börjar likna en sekt är ju inte så svårt att förstå. Det är bara att läsa här inne efter att den store ledaren grät ut i Radio Kronoberg. Den som inte följer honom hudflängs verbalt. Att uttrycka sin egen uppfattning eller att ställa relevanta frågor är tabu.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 10 gäster