Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Så är det! Jag har aldrig sett ett så lojt svenskt landslag genom föra en match så här på den här nivån. Var fanns VILJAN?? Man har svårt att förstå att de är proffs, så RÄDDA, FEGA och STELBENTA som svenskarna är.? Varför ställer de inte likväl upp sig på en rad på mållinjen, så ängliga man är för att anfalla!?? För rädda för att anfalla i rädslan för att gå bort sig bakåt och släppa in ett mål som uppenbarligen skulle knäcka deras psyke. Varför har man då backar och en foward som ska ta det defensiva ansvaret!??PutteA skrev:Ja, där ser man vilken fotboll som kan presteras när VILJAN att vinna är större än RÄDDSLAN att förlora. När vi får en coach till Svenska landslaget som kan frambringa detta som Hiddink lyckas med så kan vi också prestera nått liknande, för resurserna finns. Tycker det är härligt att se att den offensiva fotbollen vinner mark i detta EM. Synd att Holland är borta, för dom står också för en offensiv fotboll.
Ryssland kan gå hela vägen.....
PutteA skrev:Svennis är väl ledig??
Annars kan väl Lagrell ringa Tommy Svensson. Då blir det åka av 2010 .
Eller min stora favvis, Hasse Backe!!!
Komodoödlan skrev:Italien åkte ur, bl.a. pga Luca Toni som varit alldeles för omständig och inte agerat den vassa målskytt som han uppenbarligen varit i serie A.
Dessutom kan man tycka att det är anmärkningsvärt att Del Piero som kanske är i sitt livs form har fått sitta på bänken.
Cannavaros frånvaro pga skada var nog också ett stort avbräck för backlinjens säkerhet.
NEDOMANSKY skrev:Med stigande ålder så har Jag lärt Mig uppskatta denna Taktiska förmåga.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster