Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lägg gärna ut länk så man vet vad det hela rör sig om.putte skrev:Jaha så blir vi av med vår stöttepelare
Tycker det är lite dåligt av Lakers och inte sätta ut detta om inte innan så iallafall samtidigt som smålandsposten..
Kommer sakna Romö,en riktigt hängiven spelare...
Lycka till Martin med ditt nya jobb och tillökningen.
Och ett stort TACK för den tid du hjälpt Lakers...
Komodoödlan skrev:Så det är ingen här som kan offra sig att lägga ut en länk eftersom det uppenbarligen var en aktuell tråd?
Jag hittade inte länken, men la märke till att det var en minre länk. I övrigt var det ett ganska korkat inlägg.GS skrev:Snälla ödlan. Det står ju i Puttes inlägg om att smålandsposten var före Lakers hemsida om denna nyhet. Trodde du då kunde räkna ut att han läst detta i smålandsposten. Förslagsvis så går du då in på smp,s hemsida och se om du kan finna något där.
Du har ju visat i andra trådar att du är en fena på att söka spelare på nätet så då kanske du även kan finna denna nyhet på nätet. Lycka till i ditt sökande
Komodoödlan skrev:Det var ju också ett ganska korkat inlägg till svar.GS skrev:Snälla ödlan. Det står ju i Puttes inlägg om att smålandsposten var före Lakers hemsida om denna nyhet. Trodde du då kunde räkna ut att han läst detta i smålandsposten. Förslagsvis så går du då in på smp,s hemsida och se om du kan finna något där.
Du har ju visat i andra trådar att du är en fena på att söka spelare på nätet så då kanske du även kan finna denna nyhet på nätet. Lycka till i ditt sökande
Vi behöver Markusson! Jag säger inte mer...om nu inte Evert kan lyckas övertala Holmström (Detroit), försåsRäven skrev:Man vet inte när det gäller Markusson, han lär känna efter när säsongen är över. Hans kropp är ganska sliten av hockeyn, så osvuret kanske är bäst, men jag har lite svårt att tro på en fortsättning. Men det vet vi inte förrän i maj, ungefär.
Komodoödlan skrev:Då kan man fråga sig om du är naiv och skämtar eller om du menar på fullaste allvar att de flesta supportar visste om det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster