Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
frecor skrev:Nu har de lagt ut hela låten My Apocalypse!
Den är verkligen i högt tempo. Refrängen rockar!!!!
http://www.metallica.com/index.asp?item=601136
Anders83 skrev:Nytt sound ÅTERIGEN!! Inte konstigt metallica är världens största metalband genom tiderna
PutteA skrev:Nu e jag inte med dig loseddos. Deff Lepard i mitten av 80-talet med låtar som "Annie got a gun" och "Folin" slår Metallica, alla fall i min Heavy Metal-låda!! Metallica platsar platsar i vilket fall som helst i min låda tillsammans med Deff Lepard, Dio, Iron Maiden, AcDc, Judas Priest, Mötley Crue och Ratt!! Sköna toner från 80-talet
Malul skrev:metallica har blivit alldeles för kommersiella,det dom släppt efter Masters of Puppets är skit fast jag medger att jag gick på det o köpte svarta skivan
Varanen skrev:Har man inte Accept i sin Heavy Metal-låda är den inte komplett.
Anders83 skrev:....detta i en skön blandning av allt de skapat genom sin 29 ÅRIGA historia...
Meatrocker ver. 2.0 skrev:Anders83 skrev:....detta i en skön blandning av allt de skapat genom sin 29 ÅRIGA historia...
*besserwissar*
29-åriga historia??? Metallica bildades oktober 1981 och bestod då av förutom Lars och James även utav Ron Mcgovney och Dave Mustaine...
Loseddos skrev:PutteA... hoho... Def Leppard hör väl inte direkt hem i nån Heavy Metal-låda??
Däremot kan jag snällt hålla med om Dio och Maiden i din lista. Fast jag drar åt det andra hållet sedan. Det ska vara Testament, Slayer, Anthrax, Exodus, Forbidden.. osv. osv...
Gillar ni melodiös hårdrock ska ni genast kolla in svenska H.e.a.t! www.heatsweden.com är bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster