Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:Ja han säger att han ska få höra det , vadå betyder det att de tränat en ramsa pga det och om de har de vad är det för fel på det ? nu drar du också alla över en kant när du säger VI.
Så om en LL medlem gör en sak står alla för det ?.
Vilka drar igång ramsor när samtliga LL är tysta ? , VI.. det är det ingen som säger något om , så fort det är något negativt angående VI så börjar en disskusion.
Viktor666 skrev:antonius skrev:Gör en motståndare en egen amatörb*g film som visas på nätet SKA han höra det!
Ska vi tolka det som att VI har suttit hela sommaren och knåpat ihop ramsor om en viss Leksandsback?
Viktor666 skrev:Utan att säga för mycket men om så är fallet tror jag inte att samarbetet mellan LL och VI kommer att gå så bra...
serra skrev:Tycker det har gått lite överstyr det här med Hucko.
Personligen så struntar jag i vad han gör på sin fritid.
Hoppas verkligen det inte kommer några ramsor mot honom när vi möter Leksand. Det är en mkt bra ishockey spelare.
baronen skrev:Seriöst, vem här inne på forumet tycker INTE vi ska ha "kondom ballonger" som tifo mot Leksand?
Kvinna i en manskropp, na na na
serra skrev:Tycker det har gått lite överstyr det här med Hucko.
Personligen så struntar jag i vad han gör på sin fritid.
Hoppas verkligen det inte kommer några ramsor mot honom när vi möter Leksand. Det är en mkt bra ishockey spelare.
När Mora för många år sedan var i Laker Dome på en träningsmatch kom jag ihåg att bortalaget med bl.a. Ross innan match gav hemmalaget en stor trälåda med öl. Då kan väl Lakers likväl ge bort ett dussin kondomer till Leksand. Personligen tycker jag att det är är lika kul att få en back öl som en paket kondomerbaronen skrev:Seriöst, vem här inne på forumet tycker INTE vi ska ha "kondom ballonger" som tifo mot Leksand?
Kvinna i en manskropp, na na na
Talismanen skrev:Hockeymamma undrar vart lakejerna som alltid sjunger på ett positivt sätt och är trevliga, tagit vägen? Hon gillade inte att vi skrek domarjävel. Hennes barn ska inte få höra sånt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster