Så har det äntligen hänt

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Så har det äntligen hänt

Inläggav erok » fre okt 03, 2008 10:45 am

Lakers behöver allas hjälp. Listan är nu uppe på hemsidan. Cityaktiviteter har jag traggat om här inne i över 5 år :lol: Självklart är jag anmäld i denna grupp. Fler som är aktiva i någon grupp härifrån???

Alfax klonis serra vet jag är med i Halvapottenförsälningen. Har för mig att baloo brukar stå i hallen. Linda å putte är fan aktiva i allt som händer :wink: Fler?
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav friberg » fre okt 03, 2008 10:12 pm

man hade ju givetvis varit e om det inte varit för arbetstiderna man har, jobba kväll/natt sön-tor.skit me
friberg
c/o LL´s Forum

Inläggav Anders83 » lör okt 04, 2008 8:02 am

Skickade ett mail och anmälde mig så får man väl se vad som sker, vore trevligt att komma ner på stan lite och snacka lite med folk och div aktiviteter .
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » tis okt 07, 2008 9:59 am

Lördagen den 11/10 idrottsklubbarna på stan. Självklart ska lakers ha Våffeltältet uppsatt. Finns det folk som är villiga att hjälpa till att sälja halvapottenlotter då å försöka få upp potten till 20.000 kr till nästa hemmamatch???

www.vaxjolakers.se
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Återgå till Off-Topic