Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Linda skrev:Det är inte många så ut och sälj nu Erok!
Så fort hemsidan är uppdaterad ska det ligga ute info och anmälningsblankett att fylla så det då är det bara att tuta och köra.
Lalin skrev:Det låter inte bra Linda! Förvånande nog så roar det dig
Som medlem i VLH som kommer jag givetvis att ansluta mig! Blanketten har jag tappat bort. Så om man kunde gå med via nätet så vore det bra.
erok skrev:Bra putte. Lättare att snacka med en okänd person.
Inledningen kommer att vara typ. hej. Skulle du vilja se lakers i elitserien framöver. ja bli svaret. Bra. Som du vet så kostar detta enorma pengar. Därför undra jag om du skulle vilja vara intresserad av att stötta lakers med minst en 20a i månaden för att få så bra spelare som möjligt i Lakers. Ungdomslagen ska kunna åka på fler cuper utomlands så att de får känna på internatonell nivå redan som 13-14 åringar samtidigt som de ska ha kul. Och förhoppningvis kommer de framöver att plattsa i A-laget. Men även behövs det pengar till så bra spelare i A-laget redan nu.
Vi hoppas att vi kommer bli en 1500-2000 personer i växjö som kommer stötta denna satsning med allt från 20 kr å uppåt.. Känns det som en 20a är ok för dig att sattsa på detta framöver? Du kan följa insamlingen på hemsidan å se vilka som är med å hur staplen växer framöver
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 35 gäster