Skulle så här dagen innan det stora slaget vilja önska alla er forumråttor en glad midsommar. Tyvärr så har jag ingen möjlighet att följa debatten under helgen, men om någon ska till Strand på öland så ses vi där!
jag är nere i HALMSTAD och hoppas träffa några hammers sup. och svinga en bägare. sen kommer jag nog att varna dom för höstens bataljer i valhall. :machinegun:
jag träffade på ett par synnerligen sympatiska hammersfans på valborg. dricka kunde de åxå...
extra kul var att den enes flickvän fick låna min lakersjacka o inte ville lämna tebax den... hehe...
men för att hålla sej till topicen: Glad midsommar allihop!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Glad midsommar alla Lakejer och andra hockeytokar. Som sagt, ta det easy på vägarna. Bättre att komma fram 3 timmar för sent, än 30 år för tidigt, om ni förstår vad jag menar? "Citaterat Fredrik Birging"
P.s. Det blir sol fr.o.m kl. 14 idag, enligt yr.no!!! D.s
Se ya
PutteA
Så är det med det, som det är, me det som är, så är det
erok skrev:Glad midsommar på er alla Fan, 6 år sen det var vojens å missade det. Som sagt tiden går
Har du varit i danska Vojens, Erok? Där såg jag min första danska hockeymatch, Vojens - Fredrikshavn. Jobbigt med dansk hockey. Får så jä*la ont i skallen dagen efter...
När Fredrikshamnarnas supportrar passerade oss i Vojensklacken skanderades: Havneluder - havneluder så väggarna skallrade... Ja, ja, inte så begåvat kanske. Men vi hade jävligt kul...
Glad midsommar btw!
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!