C70T5 skrev:Anders83;
skippa tugget om att jag gnäller. Jag ifrågasätter saker och ting - något jag aldrig har sett dig göra. Tänk om du själv någongång kunde skriva ett konstruktivt inlägg (fler än fyra och en halv mening) istället för att ideligen hålla med allt och alla och skriva smajliga oneliners.
/T5!!
Oj oj oj nu trampade jag visst på en öm tå
Jodå visst ifrågasätter jag saker och ting men jag har inte ett behov av att göra det efter varenda match och varenda gång någon uttalar sig. Tex som när Evertsson skulle presentera "första centern" han gick över tiden men jag brydde mig knappast om detta och det störde mig inte så varför skulle jag ifrågasätta att han inte presenterade en spelare inom utsatt tid när det inte har någon betydelse för mig om det tar 1 vecka efter tiden eller 3? Att du har dina principer och har dina åsikter innebär det inte att alla måste följa dig eller ditt tycke. Jag tycker det är kul att slänga in en smajlig oneliner för att bryta av lite och hetsa lite med glimten i ögat vilket var lite av syftet men mit korta meningslösa inlägg riktat lite mot dig eftersom du bjöd på den själv och jag tyckte det var lite komiskt eftersom du tidigare "gnällt lite" eller på vuxennivå " ifrågasatt" evertsson med några av orden .
Så nu tycker jag du går till mamma och ber henne blåsa lite på foten som jag lite hårdhänt trampat på och blir en stor pojke och lugnar ner dig lite så återgår vi till diskutionen .
--------------------------------------------------------------------------------------
Tycker det gick ganska fort med jagandet av en förstemålvakt men det är ju en vild chansning med tanke på att det inte finns överdrivet mycket att gå på . Skulle vilja veta vad han kan tänkas ha som specialitet? Reflexer-butterflyteknik osv . Hoppas hoppas hoppas att detta blir en lyckad try-out så vi får det lugnare på målvaktsfronten .