Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Känns dock rätt pinsamt att folk sitter och säger öppet att det ska bli kul o se deras nya arena Jag skiter i om dem spelar på en jävla uterink osv jag åker dit för att se lakers och inget annat !Talismanen skrev:Va fan ska vi blunda när vi är där då eller? Klart vi ska hejja på vår älskade lag det begriper väl ändå vem som helst!? Eller? Men är ju samtidigt väldigt roligt att få se en sprillans ny arena. Två flugor i en smäll med prio på förstnämnda. Att det ens ifrågasätts är för mig obegripligt. Over!
PutteA skrev:Då de var dåligt med alternativ till invasionsresa i år, har styrelsen beslutat att göra ett försök att invadera Nya Malmö Arena onsdagen den 19/11. Till Ljungby kommer det att bli maxat ändå, så det finns ingen anledning till storsatsning. Derbyna kommer att bli välbesökta och vi tror knappt att Troja skulle släppa 1000 biljetter till Lakejerna, 300-400 max. Och detta blir vi ändå!!
Mer info kommer inom kort på www.lakerslakejer.com. Samtliga övriga resor är också satta inför säsongen!!
//PutteA
Lakersfan_03 skrev:Rymmer inte trojas bortasektion betydligt mer än 300-400 ?
??Piggelin skrev:Hade vårt Lakers varit...
erok skrev:Fotbollen har ju lite mer plats på sina arenor. Därav kan de skicka 47 bussar. Troe vi kunde göra det samma i derbyt mot Troja om plats funnits
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster