Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det kallar jag försvarspel! Backarnas i stort sätt enda uppgift är att hålla STÄNGT i "slottet"! Det borde inte vara så svårt att träna in ett sådant försvarspel.erok skrev:Säger så här istället. Kom igen nu backarna så att det aldrig blir ett skott på mål
Janne Karlsson skrev:– Vi vinner helt rättvist. Vi skär av deras vinklar och står hela tiden i pucklinjen. Dessutom v-e-t vi att vi har seriens bästa målvakt i vårt lag, sa Janne Karlsson.
Bruno skrev:Han ska väl få en chans. Men kort sammanfattat så kan man väl säga att han inte tog någonting förutom när de sköt mitt på honom, knappt ens det. I mina ögon var det ett "såll". Men det är möjligt att han inte har stått så mycket matcher på ett tag och därför inte ska vara på topp nu.
Jag vet inte hur du kan se en liknelse md Houkko.?Primeau skrev:Är inte Schürch väldigt lik Janne Houkko?
Kolla in Henrik J:s bilder från matchen - schweizaren står bl a i båset ihop med Viktor Fasth på ett av fotona.
Per Carlsson skrev:Jag kan se viss likhet med namnet Bruno och Janne H.
Per Carlsson skrev:Jag kan se viss likhet med namnet Bruno och Janne H.
Primeau skrev:Är det att båda två använder röven till mer än att skita? En för upp saker i den och den andre tänker med den?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster