Och så sjöng alla barnen:
Små grodorna, små grodorna är lustiga att se.
Var på pappa tappade tomtemasken och tog sej en stor jä_la jul gro_ _.
Och tjuren Ferdinan luktade på sina blommor. (Kan ha varit prästkrage och rödklöver.)
Medans raketerna tjöt på ny års himlen. (Eller var det Himler?)
jag fick aldrig nån modelljärnväg när jag var liten, så nu har jag förbannemej beställt mej en!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
japp, jag ska lägga dubbelspår hela vägen in till stan. skala 1:76...
man kan inte räkna med att en sån här tråd ska gå som på RÄLS hela tiden!
Hovshaga AIF ställde upp med 5 lag i Världens största cup för innebandy Gothia cup Resultatet blev : 2 guld,,1 silver och och 2 femteplatser !!!!Snacka om ungdomsverksamhet.
Sverige vann VM!!!
i fotboll!!
men jag var tvungen o fuska tre gånger med o spela om finalen innan vi gjorde det!championship manager 2001/2002 is the shit!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.