C70T5 skrev:Inte alls. Henrik Evertsson är fullt ansvarig kring VLH's rekryterande - anser denne att Armén icke är i behov av förstärkning så är det så. Han ska veta bä$t. Vi får lita på det.
/T5!!
Du verkar vara negativ till att Brage stannar?
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
C70T5 skrev:Inte alls. Henrik Evertsson är fullt ansvarig kring VLH's rekryterande - anser denne att Armén icke är i behov av förstärkning så är det så. Han ska veta bä$t. Vi får lita på det.
/T5!!
furioso skrev:Men jag tror inte en ny målvakt skulle kunna äventyra hela Lakers ekonomi, i så fall är man illa ute.
Jag är glad för att det inte var Lakers sportchef som uttalade sig så.furioso skrev:
I en intervju med AIK`s sportchef, gick på TV i höstas tror jag, så sa han att vi hade två val inför denna säsongen, antingen satsa fullt ut på vinst och förlust eller kör vi på som innan några säsonger till i allsvenskan
och bygger på det.
alfax skrev:Jag är glad för att det inte var Lakers sportchef som uttalade sig så.furioso skrev:
I en intervju med AIK`s sportchef, gick på TV i höstas tror jag, så sa han att vi hade två val inför denna säsongen, antingen satsa fullt ut på vinst och förlust eller kör vi på som innan några säsonger till i allsvenskan
och bygger på det.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster