Jag anser att det är ett väldigt märkligt val av Rosén om detta är sant att han går till Troja nästa år. Då undrar jag i så fall vad han har för målsättning med sin hockey. Så i mina öron låter detta högst osannolikt, men större chockar har man ju vart med om så......
Så är det med det, som det är, me det som är, så är det
Kommer ni inte ihåg ifjol då det surrades om att Markusson var mer eller mindre klar från tomtelandet medan Markusson bara satt och skrattade hemma i Växjö.
Jo, det kommer jag väl ihåg, jag pratade med Markusson och han bara skrattade rakt ut, det var dikt från första till sista bokstaven och det är det nu också.
Jag tycker det skulle vara snudd på skandal om en spelare som Rosén har kontakt med Troja och kommer överrens muntligt om övergång. Man gör inte så under pågående säsong, sånt får i så fall skötas när spelet är över, det finns gott om tid för det då. Det är direkt respektlöst om det skulle vara sant från båda sidor.
Om Troja INTE försökt få Gandalfs intresserad så vore det Tjänstefel av Jerry, Om Han Lyckas är en annan sak
Att spelare inte alltid väljer mest pengar eller högst rankat Lag har också sina skäl, Sy ihop helhetslösningar är Tvunget på HA nivå.
Il Proffezzori del Stick har dissat ES lag tidigare i karriären
Först och främst måste man försöka behålla stommen från detta lag!
Ser gärna att man ger P.Carlsson ett 3 års kontrakt GENAST! Hjalmarsson har också gjort sig förtjänt av ett nytt kontrakt! Eller hur Neddo?
Är sedan Flera dagar tillbaka numer en Ivrig anhängare av GURRA
Nästa säsong behöver Lakers 8 Bra backar och 14 Forwards av hygglig klass för att kunna Försvara en Topp 5 Placering samt 3 Målisar Fasth och TVÅ yngre
Etu Quist vore ett Gott val, nu har tydligen Ricard Persson lämnat Asien, så varför inte en Rutinerad 40-Taggare i Doomen till Kräftorna
BOIS bestämmer säkert själv OM Han vill spela i Lakers.