Kolla forumet. Dom försöker få 1000 tröjor sålda i sommar. Å jag som har som mål att få med 2000 pers på en 20 i månaden till Lakers om konto finnes. Ja snacka om att leva i två skilda värdar. Dom som tror å dom som skrattar åt drömmen jag har
Var ju lite detta jag skrev om då jag ville ha en tröja där det stod aldrig mer Lakers. Vist passade inte i vissa munnar men tror man hade väckt en debatt om varför man just bar på denna tröja å på så sätt få än fler att nappa på att stötta.
Ja kk räddades. Nu vill man ju se hur folket kommer stötta för att en dag få lakers i ES
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
kikat in SMP Erok? Paldan jobbar ganska bra med marknadsföringen tycker jag iaf, intersport-avtalet låter lovande , souvenirerna kommer tillhöra dem dock .
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Intersport är ju redan ägare till Sports & Profile som levererar souvenirerna till Lakers. Vad blir skillnaden nu? Köper man en halsduk eller en tröja i souvenirshopen så går pengarna till Intersport istället för "rakt in i klubben" då?