OM ni läser så märker Ni att Jag endast ger LL skulden för att Infernokillarna fick sig en Tillrättavisning, det övriga är vanligt förekommande egenskaper som Supporterklubbar med KULTURbakgrund ofta har, Jag har i alla år uppskattat och glatt Mig åt LL`s vilja att vara annorlunda.
Att Ni lät Er föras bakom Ljuset av Öhmans List är förlåtligt, och Jag inser att Många förstod precis vad det handlade om, men inte vågade chansa.
LL är inte mer korkade/naiva än andra, inte heller är Jag eller LL överlägsna några andra.
Nog är det väl så att detta Forum som än så länge är en tummelplats för tankar kring Lakershockeyn i synnerhet tål en diskussion som inte behöver vara så Gravallvarlig eller utan glimt i ögat som andra lags Talibantrådar erbjuder, Ni behöver INTE ta åt Er så förbaskat när någon nafsar Er i hasorna en aning, NI har gjort ett beundransvärt jobb genom åren som Jag är imponerad av. Men i ALLA grupperingar så finns det historiskt en tendens att det Blir VI och oliktänkandet blir ett hot.
Du är väl närmast Gudinna Linda
, skämt och sido. Hoppas Ni förstår Metaforen Överstepräster med glimten i ögat. Jag vet INTE allt som hänt men en Hel del och allt väsentligt är väl känt, och det mesta positivt. Man behöver inte sitta i LL`s styrelse för att ha hyfsad koll.
Jag dömer inte eller ser ner på folk, det är Ni som överreagerar på ett sätt som Kulturfans brukar göra, detta Kulturtrams hade jag hoppats slippa i Poplaget Lakers, Ni ska veta att det är ganska många som tycker att det blivit lite Sekt till och från, fortsättningen väljer Ni.
Inte fel anders83 att hjälpa med en liten del, jag gillar stämning Javisst, men faktum kvarstår, Ni är den lilla delen av Publiken och pengarna.
erok har kastat ut tankar och blir närmast hånad av en del inflytelserika i LL, konkreta planer behövs, men tror Ni inte att Er behandling kan skrämma bort en och annan från att yppa Sina ideer genom förlöjligande på Forumet, Ni kan kasta Skit på Mig det gör inget(TveStjärtar gillar Smuts
) , anders83 läs NOGA under Mina inlägg " In Hinkum Veritas"
Till sist Öldrickande kan vara en sann njutning, instämmer
, men Öldrickande i Grupp i samband med idrott har visat sig ha en del avigsidor
LL och Lakers borde tåla och hantera fans som erok på ett bättre sätt, jag tror att Ni tycker detsamma egentligen, tom. En med Spann på Knoppen kan tillåtas som Lakerista
Se nu till att använda Ölförsäljningen på Poseidon till STIGs Lön, och visa dett Rätta Virket
.