Ja tältet vill man få tillträde till . Finns nåt paket för alla smaker, utom dom som vill gå gratis. Men då kan man anmäla sig som frivillig så kanske det också löser sig. Grymt prisvärda paket hur som helst.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt. Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
det kommer med all säkerhet att finnas värmefläktar i tältet... så det lär bli lagom varmt där inne som vanligt...
om något skulle dra va frågan?? dricker inte du alkohol? gillar musik osv osv.
Jag gillar det jag ser . Jag får något för det jag pyntar , jag får OM jag vill , det är sånt här som SER BRA UT oavsett om man vill ha mer än just hockeyn.
Det är mycket rimliga priser som kanske även passar mannen med spannen
Det ser proffsigt ut och jag tror nog att jag nappar på ett abbonemang faktiskt!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Några Lakejer får vi väl inte hoppas på att det kommer bli i tältet innan match. Vi har ju vårt ställe ovanför nadjas till er som har glömt eller inte vet.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Undrar som mace. Vart är är ungdomsbiljetterna? Fan ta dom om dom inte har några sådana. Inte för att jag är ungdom men det är otroligt viktigt att ha reducerade priser för studerande och yngre.
Lalin, om du med "vanligt" folk menar folk som inte har årskort så kommer dom inte in. Det har med tillståndet att göra.
Så bara dom som har årskort kommer att ha tillträde till tälten.
Klonis skrev:Synd dom inte har avbetaling på guld/silverpaketen på ståplats oxå
Det tog jag förgivet att det gällde alla. Jag tolkade inte det på något annat vis på årsmötet. Jag hade funderingar på att göra det då det är mycket pengar att lägga ut på en gång.
Då kanske man får ta sig en funderare på om man har råd att köpa ett säsongskort i år om allt måste betalas på en gång.
Vi har hittat ett fel som av okänd anledning smugit sig in i våra erbjudanden vad gäller årskort.
Möjligheten till 6 månaders räntefri avbetalning gäller ALLA våra årskort, även ståplats. Vi ber om ursäkt för misstaget och kommer att ändra detta även på hemsidan.