Vilka här inne skulle vara intres av att åka över till Liverpool och se lite fotboll?
19 aug spelar man hemma mot Stoke. Premiärmatchen.
Stoke ingen storklubb precis men det är då man får se lite mål ju..
Vad handlar det här om, är det en anmälningslista till en verklig resa eller bara en allmän undersökning?
Självklart är jag grymt sugen på att se Liverpool, men innebär det att man måste åka med er klapphattar så står jag nog över.
Hade Oberst valt att åka med så hade jag gärna hängt med på den resan trots att jag håller på M.United. Fotboll är alltid fotboll men självklart hade uppdraget varit att göra clown av Oberst. Alltså med smink och en röd peruk. Pajas i sig är han ju redan det bevisas emellanåt av diverse mindre smarta inlägg.
Matchbiljett, 2 nätter på hotell ink mat, och flyg tur och retur för ca 4000 kr.. Som hittat!!!!!
Vi kanske skulle träffas och snacka igenom det?
Eller ska vi ta det genom PM?
var där förra året och såg Liverpool-Newcastle,helt underbar upplevelse ni kommer inte ångra er om ni åker men jag kan rekommendera att ni bokar en extra dag för det är en hel del att se,guidad anfield runda tar en stund och ett besök på museèt är ett måste,vi åkte från skavsta flygplats och det är skönt att slippa tågresan från manchester.Vi bokade resan via steveperryman och det funkade kanon..
Liverpool_Lakej skrev:.Vi bokade resan via steveperryman och det funkade kanon..
Har oxå rest med Steve Perryman men då till Old Trafford (
Vilket kan vara fel att nämna här)
Men till det viktiga hör att det funkade klockrent....... När vi kom till Hotellet i Manchester så låg biljetterna och väntade på oss och massa info om många "Bra att veta grejer" Rekomenderas