Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Primeau skrev:Det känns ju som om det bara var någon månad sedan Enestubbe berättade om långresan till Västindien, men tydligen hade han mer semester att ta ut...
Synd, för han skulle definitivt ha kunnat ha rätat ut ett o annat frågetecken:
Vad hände egentligen med grek-kanadicken som skulle varit klar senast den 17/6?
Har Evert fått upp ett annat centerspår?
Vem skall egentligen ersätta Patrik Carlsson?
Vem ersätter David Holmqvist?
Vem skall vara 8:e back nu när Dahlbeck gått till LHC?
Dricker sportchefen fortfarande Gösser?
Varanen skrev:Alltid domaren, domarbedömningar, filmningar eller andra regelfrågor. Jag har nämnt detta föriut och jag nämner det igen. Är ingen intresserad av själva spelet hockey eller går ni alla i någon form av domarutbildning? Jag är imponerad av engagemanget i frågorna, även om jag alltid slutar läsa då reglerna och dess tolkningar/missbruk nämns.
Beskyllningar och motbeskyllningar. Mönstret känns igen. "Era spelare filmar", "Era spelare är ojusta". "Domaren gav er favör", Domaren var ensidig" till argumenten med verklig pondus "Ni är det ojustaste laget i serien.", "Utav alla lag jag sett är ni de som filmar mest." "Hela hockeysverige vet att ni svandyker" bla bla bla bla.
Jag tillhör de som anser att vi har de domare vi förtjänar, regeltolkningarna har vi gemensamt bestämt och jag är otroligt glad att några vill ta på sig ansvaret att vara domare. Det gör att jag kan njuta av spelet hockey med domaren som en naturlig aktör.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster