Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
NEDOMANSKY skrev:– När han kom till Italien var han en oslipad diamant, men nu är han komplett. Jag anser att Zlatan är världens bäste anfallare, säger Capello till den italienska tidningen La Repubblica.
Stoffe skrev:Ja herregud! Det är ju så SVÅÅÅÅÅRT att prestera i Barcelona med spelare som Xavi,Iniesta,Messi,Henry,Alves. Shit undra hur detta ska gå
Lakersfan_03 skrev: . De som tvekar på honom kommer få se nu i Barca vad han är kapabel till.
Stoffe skrev:Lakersfan_03 skrev: . De som tvekar på honom kommer få se nu i Barca vad han är kapabel till.
Det var detta jag svarade på! Inte på att Zlatan var bäst.
Jag ska hylla Zlatan den dagen har bevisat att han SJÄLV kan hålla upp ett lag. Visst denna säsongen gjorde han det bra i Inter! Men i ärlighetens namn, hur bra var dom andra lagen i Italien förra året?
Nä när Zlatan lyfter ett lag ensam likt Gerrard(Liverpool) Lampard(Chelsea) Torres (At.Madrid) När dessa
började i respektiv A-lag var det laget ganska illa behandlat. Visst Gerrard hade hjälp av Owen/Carragher och Lampard av Terry. Men jag tycker dom är betydligt mkt bättre fotbollsspelare än Zlatan är!
Som ni märkt älskar jag Engelsk fotboll. Men visst, det är den ända "riktiga" ligan
Lakersfan_03 skrev:Han dominerade i Sverige
han dominerade i Holland
han dominerade i Italien
Nu kommer han snart dominera i Spanien , världens bästa spelare har presenterat sig.
och juste ja henke larsson var ju inhoppare i Barca;)
Lakersfan_03 skrev: eller hur många viktiga matcher man avgjort .
NEDOMANSKY skrev:Flanders har rätt, tala om det för Örgrytes och Barcas Sportchefer att de har förväxlat spelare
Lakersfan_03 skrev:Herr Oberst , att du håller på Rögle och HIF är för mig ingen gåta därför ingen gåta heller att du ogillar Zlatan som hade sina dagar i MFF. Henke bra spelare ? - Javisst i Celtic var han kung men helt ärligt vilka lag är bra i serien förutom Glasgow och Celtic?. Förmodligen Allsvensk klass på fler än hälften utav lagen.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster