Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
NEDOMANSKY skrev:Om IBRA är/var dålig, VAD kallar Ni De andra
Klart IBRA gör dåliga insatser, men De som aldrig gör några bra då
Lakersfan_03 skrev:håller med dig om att den blir meningslös när 80% inte ens följer fotboll eller kan vad offside är lägger sig i disskusionen. Han går till italien under 3 år vinner han 3 titlar, skytteligan tar han hem även den i den försvarsmässigt tuffaste ligan i världen.
One word..
WORLDCLASS!
Lakersfan_03 skrev:Nej men stoffe hade zlatan hetat andersson i efternamn hade alla älskat honom
Lakersfan_03 skrev:Zlatan spelar i ett lag som vinner med 1-0 mot Malta som är ett av europas sämsta lag, Zlatan på ca 70% av sin kapacitet.
Även mot ungern en zlatan på ca 70% kapacitet och ingen matchform i kroppen.
Lakersfan_03 skrev:och man spelar i 90 min känner du igen sporten?
Lakersfan_03 skrev:3 minuter och 7 sekunder var övertid, det är den tiden som läggs till utöver den vanliga. något mer som behöver förklaras?
Herr Oberst skrev:Lakersfan_03 skrev:3 minuter och 7 sekunder var övertid, det är den tiden som läggs till utöver den vanliga. något mer som behöver förklaras?
Ja en fråga till. Eftersom domaren bara la till 3 minuter, borde inte Zlatans mål underkänts då? Eller var det lite fusk i kanten bara för att Ibrahimovic heter just Ibrahimovic och inte Jönsson eller Andersson?
Lakersfan_03 skrev:Lika svårt som du har o koppla när jag hänvisar varför Zlatan är bäst, spelsättet inte för att han inte heter SON i efternamn. och du följde väl ändå inte fotboll? så varför lägga sig i debatten då när du inte bryr dig
Lakersfan_03 skrev:Menar du att det är konstigt att jag anser att han är bäst i landslaget?. Är det en gåta för dig att en spelare som spelar i världens bästa fotbollslag är min favoritspelare som jag anser likt många andra på planeten är bäst i landslaget?
.......
Och varför försöker du vända på det och mena att jag dyrkar honom endast för att han heter IC i efternamn, har väl ingen betydelse.
Lakersfan_03 skrev:
Nej men stoffe hade zlatan hetat andersson i efternamn hade alla älskat honom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster