Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:Haha 5 mål på 5 matcher. J*vlar vad tyst det var här inne. det roligaste av allt är att de som klagar på honom trots att de håller på SVERIGE(?) inte hyllar honom
Lakersfan_03 skrev:det roligaste av allt är att de som klagar på honom trots att de håller på SVERIGE(?) inte hyllar honom
Flanders skrev:Du svarar fortfarande inte på vad du menar medLakersfan_03 skrev:det roligaste av allt är att de som klagar på honom trots att de håller på SVERIGE(?) inte hyllar honom
Lakersfan_03 skrev:De supportrar som håller på Sverige borde kunna hylla Zlatan som spelar i Sverige när han gjort lite mål men de gör ''ni'' inte.
Flanders skrev:Lakersfan_03 skrev:De supportrar som håller på Sverige borde kunna hylla Zlatan som spelar i Sverige när han gjort lite mål men de gör ''ni'' inte.
5 mål på 5 matcher, I BARCELONA, inte Sverige!!!
Jag tolkade ditt hålla på Sverige som att man följer landslagsfotbollen, men jag kanske misstolkade dig. Om du menar att man som svensk borde kunna glädjas åt att en landsman presterar mycket fin fotboll för sitt klubblag så håller jag med dig, det är därför som jag hela tiden hävdat att Zlatan är en bra fotbollsspelare, men att han tyvärr inte visar det i svenska landslaget.
Hatapopcornssupportrar skrev:Henke har en förmåga att få ALLA andra spelare omkring sig att bli bättre medans Zlatan BEHÖVER bättre spelare omkring sig för att lyckas
Lakersfan_03 skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/landslaget/article5910142.ab
''I det svenska landslaget räknar man med, att ger man bara Zlatan bollen, så ordnar han resten, säger Laudrup.''
Nu såg jag inte målet, men Ronald Kohman kunde också skjuta som en "Häst" sparkar..han har ju gjort mål på en del frisparkar.A-sta skrev:Ja, jag har nog aldrig sett en hårdare frispark!
Tycker Zlatan växer för var gång man ser honom i Barca.
Mycket bra för det mesta.
Det tycker jag fortfarande! MEN.. jag älskar Zlatan ändåLakersfan_03 skrev:'' Han skulle ju inte lyckas i barca sa folk ''
'' att byta Eto'o mot Ibrahimovic är det dummaste barca gjort sa folk ''
'' Han är för klumpig och seg för att platsa i barcas spel ''
Jovisst vi säger väl så , världens bäste har presenterat sig igen
NEDOMANSKY skrev:Tycker faktiskt att Svenska Fotbollförbundet skall göra som Argentina gjorde inför VM 1986 i Mexico, gör Zlatan till Kapten i Landslaget och anpassa Laget efter honom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster