Niklas Rahm?

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Bänka Niklas Rahm?

Omröstningen slutade tis nov 10, 2009 10:28 pm

Ja
19
36%
Nej
11
21%
Ge honom chansen ett tag till
12
23%
Bryt kontrakt
11
21%

Antal röster : 53

Niklas Rahm?

Inläggav Simon » tis nov 03, 2009 10:28 pm

Han värvades som våran försteback. Skulle ha ett grymt slagskott och vara till stor nytta för vårat PP. Han har inte lyckats med något. Förutom passningen till Saviano borta mot tomtarna.
En för alla, alla för Lakers!
Användarvisningsbild
Simon
Forumamatör

Inläggav Zebbe » tis nov 03, 2009 10:30 pm

Nope, di gamle rävarna kommer igång snart, så han får alt lite tid till.
Användarvisningsbild
Zebbe
Forumproffs

Inläggav alfax » tis nov 03, 2009 11:50 pm

Det börjar likna Lundbohm-snacket mer och mer nu med omröstningar o.dyl.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » ons nov 04, 2009 12:09 am

Tycker inte det Alfax tycker dock att Lundbohm fick kritik allt för tidigt men Rahm är betydligt mer meriterad och har fått väldigt mycket tid redan. Men jag tycker ändå han kan få till jul
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Stoffe » ons nov 04, 2009 10:18 am

Lundbohm sydromet från förra säsongen!!!! Och se hur det gick.......
Den som skrek mest om att DL skulle bort, ja han slutade skriva på forumet när DL visade sig vara topp 3 i VLH :!:
Ganska så övertygad om att Rahm kommer börja prestera
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon

Inläggav Lakersfan_03 » ons nov 04, 2009 11:23 am

Tycker ändå det är lite skillnad när man diskuterar en producerande back och prodcuerande center. Lundbohm skulle producera och som en offensiv spelare vet vi att det lossnar till slut. Jag tycker inte Lundbohm var samma säkerhetsrisk som Rahm är. Rahm gör knappast ett enda rätt för tillfället.
Han gör några riktigt bra grejer ibland ( Inte allt för ofta ) men det glömmer man lika fort när han gör sina idiotiska saker.

Rahm är inte en ung och ''chansad'' värvning det var nog denna värvningen som blev mest uphausad av de alla men har presterat minst.
Förmodligen kommer han bli bättre men jag vet inte om vi kommer tjäna på detta att ständigt ge han chansen. Jag tycker inte Björn Karlsson gör något som helst sämre än Rahm och om han gör något sämre så är det inte mycket.
Och är det minimal skillnad mellan en spelare som tjänar mycket mer än en
''egen'' spelare så tycker jag man ska satsa på den egna vi behöver inte göra något nyförvärv.

Vi får se hur länge Janne har tålamodet så länge Janne tycker att Rahm gör nytta på isen då tycker jag med det ( Och det borde alla ni övriga också tycka )
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Anders83 » ons nov 04, 2009 1:42 pm

Lundbohm var en MISSLYCKAD 1:a centervärvning det kan ingen ta ifrån C70t5 men Lundbohm var ju inte usel i samma bemärkelse som Rahm.

Om vi ställer om frågan. Vem tycker med handen på hjärtat att Rahm har varit en tillgång såhär långt?

Om han tokvänder och blir tokbra på samma sätt som Lundbohm, ´FINE du är välkommen att börja prestera NÄR SOM och jag ska gladeligen heja på men sålänge man inte presterar så får man inte heller några lovord .
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum

Inläggav NEDOMANSKY » ons nov 04, 2009 3:09 pm

Rahm förberedde sig för HA, det visade sig att Serien var Ännu Bättre, Han är Gammal och blir inte bättre förren efter Jul tippar Jag.
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav £ak3rs » ons nov 04, 2009 4:26 pm

Måste ge honom en eloge för att han vill vara på isen kväll efter kväll och göra bort sig. Själv hade jag rivit kontraktet :oops:
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Användarvisningsbild
£ak3rs
Forumamatör

Inläggav Räven » ons nov 04, 2009 11:06 pm

Tyvärr en floppvärvning.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Återgå till Off-Topic