Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Niles skrev:Han har inte varit riktigt så bra som jag hade hoppats om jag ska vara ärlig. Vi har fyra centrar och Jakob Karlsson slår inte ut någon av dom. Sen åter igen, man måste spela och inte sitta på bänken. Det utvecklar ingen. Ökar väl chanserna för att Näslund kommer få spela lite kanske. Kul i så fall.
ultraboy skrev:Niles skrev:Han har inte varit riktigt så bra som jag hade hoppats om jag ska vara ärlig. Vi har fyra centrar och Jakob Karlsson slår inte ut någon av dom. Sen åter igen, man måste spela och inte sitta på bänken. Det utvecklar ingen. Ökar väl chanserna för att Näslund kommer få spela lite kanske. Kul i så fall.
Nej, det ökar Inte chanserna till att Näslund spelar!
Anser att Karlsson har varit den jämnaste centern efter Tsimikalis, han slår ut Josefsson i de flesta matcherna och stort över dehär 20 matcherna.
ultraboy skrev:Nej, det ökar Inte chanserna till att Näslund spelar!
Anser att Karlsson har varit den jämnaste centern efter Tsimikalis, han slår ut Josefsson i de flesta matcherna och stort över dehär 20 matcherna.
Niles skrev:ultraboy skrev:Nej, det ökar Inte chanserna till att Näslund spelar!
Det minskar ju inte Näslunds chanser i alla fall. Uttalandet om Josefsson behöver man ju inte ens kommentera. Man måste inte stå bakom läktaren och titta
ultraboy skrev:Så fort man säfer emot någon i "kärnan" kommer 4-5 stycken direkt och säger att man har fel... Tycker ni själva Josefsson har varit jämn iår? visst han har högre högsta nivå just nu, men jakob karlsson har enligt MIG varit bättre på flertalat matcher iår!
.NEDOMANSKY skrev:Han har endast Basse och Näslund efter sig i Statistiken, vilket bekräftar Min ståndpunkt
Flanders skrev:.NEDOMANSKY skrev:Han har endast Basse och Näslund efter sig i Statistiken, vilket bekräftar Min ståndpunkt
App app app, vad gäller poäng har han även Tex bakom sig, som är vår bäste spelare på sin position om man kollar stats.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster