Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Skulle det finnas någon krona över vill jag att chiefen överväger Nichlas Hardt. Den ende spelaren i Malmö tillsammans med Henrik Karlsson som är intressant. Resterande Malmöiter skulle jag inte ens vilja ha hit om då så spelade gratis.
Anders83 skrev:Calle Söderberg är riktigt bra , att han offentligt talar om att han vill lira i en ny omgivning är fullt naturligt när man har supertalangen Öhman som producerat 3 poäng på 14 matcher...
Varanen skrev:Anders83 skrev:Calle Söderberg är riktigt bra , att han offentligt talar om att han vill lira i en ny omgivning är fullt naturligt när man har supertalangen Öhman som producerat 3 poäng på 14 matcher...
Helt naturligt? Nu får ni ger er. Jag hade blivit vansinnig på Markusson om han dissat J.Karlsson och krävt nya lagkamrater eller om Lindhagen hade vägrat spela med Näslund. Helt skogstokig faktiskt!
Lalin skrev:Enligt Söderberg var detta sagt med glimten i ögat. Då kan det nog inte vara så himla farligt.
Jag tror du är på rätt spår.Varanen skrev:Hehe...men nu vet vi ju dessutom inte ens om avstängningen beror på uttalandet eller inte. Jag börjar tro det är något annat, eller att uttalandet bara var droppen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster