Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
KalleB skrev:Jag hoppas att kollektivtrafiken kommer att kunna utnyttjas mer vid matchdagar i framtiden, förhoppningsvis bygger komunen en ny busshållsplats någonstans nära ingången samtidigt som den nya arenan. Bussen borde rimligtvis gå nere från stationen 30 min innan vid varje match.
ultraboy skrev:KalleB skrev:Jag hoppas att kollektivtrafiken kommer att kunna utnyttjas mer vid matchdagar i framtiden, förhoppningsvis bygger komunen en ny busshållsplats någonstans nära ingången samtidigt som den nya arenan. Bussen borde rimligtvis gå nere från stationen 30 min innan vid varje match.
Tycker du att det går så lite bussar via Arabygatan/Samarkand? Det går iallafall nästan en buss i kvarten på växjös mest busstrafikerade väg
ultraboy skrev:Fast enligt Hockeyallsvenskan får man inte ha liten rink än. Det får väntas ett tag, har för mig att någon klubb fick förstora sin rink?
Grimson skrev:ultraboy skrev:Fast enligt Hockeyallsvenskan får man inte ha liten rink än. Det får väntas ett tag, har för mig att någon klubb fick förstora sin rink?
Det kan nog blir ändringar.. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6437167.ab
Qrax skrev:Jag tycker definitivt inte att Växjös nya ishall ska vara den enda i hela hockeyallsvenskan som har liten rink. Så skulle fallet bli om det är liten rink direkt när den nya hallen byggs. I samma serie ska alla arenor ha samma mått anser jag. Annars spelar Växjö varannan match på stor rink och varannan på liten.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster