Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Primeau skrev:Två nya poäng från MacNevin i afton och han är därmed förbi MIF:s Fredrik "Andraassisten" Eriksson i backarnas poängliga
NEDOMANSKY skrev:Tänk OM hela Lakers Topp RR/ZEB/#68/#12 hamnar i HV
Primeau skrev:Så får man inte tänka Etnoj, då skulle hockeyn stagnera. Om en spelare lämnar Lakers för spel i högre liga är det bara att gratulera både honom och klubben!
MacNevin lär vara ett jagat byte efter sina båda succésäsonger i VLH. Men han har ju sagt flera gånger att han trivs som fisken i vattnet, så alldeles säkert att han lämnar är det nog inte!
Edit: jag svarade på inlägget som endast gällde MacNevin.
Etnoj skrev:Primeau skrev:Så får man inte tänka Etnoj, då skulle hockeyn stagnera. Om en spelare lämnar Lakers för spel i högre liga är det bara att gratulera både honom och klubben!
MacNevin lär vara ett jagat byte efter sina båda succésäsonger i VLH. Men han har ju sagt flera gånger att han trivs som fisken i vattnet, så alldeles säkert att han lämnar är det nog inte!
Edit: jag svarade på inlägget som endast gällde MacNevin.
Just nu tänkte jag ur Lakers perspektiv, vi behöver en sådan back. MYCKET svåra att ersätta.
Men däremot så hade det varit riktigt kul och följa han i ES självklart
NEDOMANSKY skrev:Jag är mycket glad att fått uppleva Zeb/RR/#68/#12 i Lakers, jag tycker dock att dessa är för bra för HA.
Har följt RR sedan U12, och kommer följa honom dit han går, Hans Magi blir beroendeframkallande
Etnoj skrev:I vilket fall som helst är han, utan tvekan, den störste Lakers har haft. Visst Shjon Podein i all ära, men Josh McNevin är fan enorm!
På något sett borde han hyllas, även om laget i sig har gjort det bra så är han på något vis en gud. Möjligen guds arvtagare!?
En banderoll, overhead eller vad som helst för att tacka han utifall han drar till ES utan oss!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster