Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Primeau skrev:Saxat från dagens SMP:
Arenastad?
Ett märkligt stolpskott av Lakers styrelse. Gäller beskedet att damerna inte får kvala kommer jag att rösta nej till byggnation av ny arena när ärendet kommer till fullmäktige för slutligt avgörande.
Gunnar Storbjörk (s)
Primeau skrev:Primeau skrev:Saxat från dagens SMP:
Arenastad?
Ett märkligt stolpskott av Lakers styrelse. Gäller beskedet att damerna inte får kvala kommer jag att rösta nej till byggnation av ny arena när ärendet kommer till fullmäktige för slutligt avgörande.
Gunnar Storbjörk (s)
Saxat från SMP:
Kommunen ska ställa krav
Min inställning är densamma som Gunnar Storbjörks (S).
Carin Högstedt, (V)
ultraboy skrev:Det bästa vore om vi hade någon slags spärr, så man inte kunde komma in på forumet från norrland och inte veta vad man snackar om.
PutteA skrev:Jag tycker det är både kul och sorgligt att se att det finns en del inom våra egna led som får så otroligt mycket luft under vingarna så fort det nalkas något som kan verka negativt för vår klubb. Ni som inte är nöjda med de jobb som den invalda styrelsen gör, så gör nått åt de!! Är ni inte redan medlemmar så se till och bli det, och gå och avsätt Öhman och Co vid årsmötet då, men se till att ha förslag på kunnig ersättare med er.
Det är så jäkla LÄTT att veta hur det ska gå till tydligen, trots att man inte har en aning om hur det ser ut bakom kulisserna.
Jag säger det igen, Kommunistiskt dravvel!!!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst