Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
friberg skrev:var allt detta besvär värt att få ett nej för el var det enbart för att få synas och dra in pengar för att inte gå i konk?
NEDOMANSKY skrev:Imponerande Styrelsearbete i AIK när man inte reflekterat över en överdebitering på 13 år
Lobo skrev:Undrar hur mycket Växjö Ishall kostade att bygga 1970, denna summa utan att tänka på inflation och driftkostnader.. ..tror Lakers betalar enorm ockerhyra (om man räknar Solna-index)
erok skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/allsvenskan/article6730106.ab
soppan fortsäter
Lobo skrev:det jag menade är att man inte kan titta på vad det kostade att bygga en hall för många år sedan och sedan tycka att man inte skall betala mer i hyra 13 år senare
Sen har Lakers varit med och rustat upp hallen, i vilken utsträckning har jag nada koll på.
Niles skrev:Är aik särbehandlade är det ju en skandal utöver det vanliga. "hockeysverige vill rädda aik"?? Jo, tjena. 99.99% av befolkningen hade klappat takten till en konkurs.
Men nu har dom satt en ribba som kommer bli svår att höja för bötesbelopp. Bedrövligt.
Malul skrev:jag har råkat prata med en högt uppsatt inom AIK,fråga mig inte hur och var,och om det stämmer det han säger så är det rätt tragikomiskt det hela.Nämligen att dagens AIK lirar ett mellanår utan mening eller mål,när säsongen är slut kommer pengar pumpas in för att få upp laget i eliten nästa säsong,16 millar är inget problem.KHL är inte i närheten.
kul som AIK-spelare att höra detta,men det är inte officiell ståndpunkt såklart,bara väldigt inofficiellt.
skall bli intressant att följa det hela
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster